مکمل بنزین
برترین‌ها

معرفی 4 شرکت برتر خودرویی که بیشترین تعداد تولید خودرو را درسال 2017 به خود اختصاص داده بودند

سالانه در صنعت پرهیجان و رقابتی خودرو در سراسر جهان آمار و ارقام جالبی منتشر می‌شود. آماری که هرکدام نشان از پیشتازی وبرتری شرکت‌های پیشرو نسبت به شرکت‌های دیگر این حوزه است. آماری مانند شرکت‌های برتر در حوزه فروش فلان مدل خاص، ایجاد یک فن‌آوری جدید توسط یک شرکت، درآمد این شرکت در سال‌های متمادی و… که هرکدام برای طرفداران این حوزه می‌تواند آمار و ارقام جذابی را ارائه دهد.

اما این بار ما قصد داریم در مطلبی کوتاه به شما عزیزان شرکت‌های پیشتاز خودرویی جهان را ازنظر تعداد خودروی تولید در سال 2017 معرفی کنیم. شرکت‌هایی که این میزان تولید و عرضه خودرو از طرف آن‌ها در سراسر دنیا و کشورهای خودشان نشان از سال‌ها تجربه و تخصص درزمینهٔ صنعت خود داشته و باسیاست‌های صحیحشان درزمینهٔ جذب مشتری خوب عمل کرده‌اند.

با چرخان همراه باشید تا این شرکت‌های پیشتاز درزمینهٔ تعداد خودروی تولیدی در سال 2017 را  به شما عزیزان معرفی نماییم:

1)فولکس‌واگن

این شرکت آلمانی که کمتر کسی است که در دنیا نام آن را نشنیده باشد. شرکتی اروپایی که هم ازنظر کیفیت و هم ازنظر کمیت توانسته آمار خیره‌کننده‌ای را  از خود برجای بگذارد. تولید خودروهایی در کلاس‌های متفاوت برای سلیقه‌های مختلف توانسته برند این شرکت را بیش‌ازپیش مطرح نماید. این شرکت در سال 2017 توانسته با تولید 10,740,000 خودرو رتبه اول را برای خود در این زمینه دست‌وپا کند.

2 )رنو-نیسان-میتسوبیشی

شاید فکر کنید که اشتباهی در نام دومین شرکت خودروساز به وجود آمده است. درحالی‌که باید گفت نه‌تنها اشتباهی رخ نداده است بلکه اتحاد این سه شرکت بزرگ و قدرتمند و ایجاد یک شرکت واحد برای تولید خودرو و همچنین کنار هم قرار دادن تجربه‌ها و تخصصشان در کنار یکدیگر توانسته رتبه دوم را به این شرکت بزرگ اختصاص دهد. این شرکت توانسته در سال 2017 با اختلاف کمی نسبت به فولکس‌واگن، تعداد 10,610,000 خودروی مختلف را تولید کرده و به مشتریان عرضه کند.

3)تویوتا

سومین شرکت موجود در این لیست نامی نیست جز یک نام‌آشنا برای ایرانیان و همچنین اکثر کشورهای جهان. شرکتی ژاپنی که در این سال‌ها باقدرت به کار خود ادامه داده و باعرضه محصولات باکیفیت و کسب رضایت از طرف مشتریان و همچنین سیاست‌های خوب فروش در ایالات‌متحده و اروپا، توانسته کمیت را در کنار کیفیت قرار داده و با تولید 10,470,000 خودرو در کلاس‌های متفاوت در سال 2017 رتبه سوم را به خود اختصاص دهد.

4)جنرال موتور

آخرین شرکت فهرست ما متعلق است به یک ابرشرکت آمریکایی که با تولید محصولات مختلف و کسب اعتبار کافی برای خود نزد مشتریان، چهارمین رتبه تولید خودرو در سال 2017 را به خود اختصاص دهد. جنرال موتور توانسته تعداد 9,600,000 خودرو را در سال قبل تولید کرده و علاوه بر ایالات‌متحده به سراسر دنیا ارسال کند.

اعداد را در میلیون ضرب کنید

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا