مکمل بنزین
گوناگونخبر

نسخه 2019 کیا اسپورتیج را در تصاویر جاسوسی مشاهده کنید!

تصاویر جاسوسی نسخه 2019 کیا اسپورتیج به تازگی منتشر شده و توسط آن‌ها می‌توانیم تا حدودی تغییرات ایجاد شده در این نسخه را متوجه شویم. در حالی‌که بخش جلویی و پشتی خودرو به خوبی با پوششی مشکی رنگی پنهان شده‌اند ولی باز هم می‌توان برخی تفاوت‌های آن با نسخه موجود در بازار را مشاهده کرد.

در بخش جلویی طراحی هدلایت‌ها تغییر کرده و در آن از چراغ LED چهارگانه استفاده شده است که قبلا این ترکیب را مدل‌های جدید سراتو و سید دیده بودیم، البته خودرو اقتصادی پورشه یعنی ماکان نیز از چنین طراحی بهره می‌برد. چراغ‌های مه‌شکن جلو نیز تغییراتی را در بخش طراحی تجربه کرده‌اند و همچنین شاهد طراحی جدیدی برای بامپر نیز هستیم.

در بخش پشتی خودرو به سختی می‌توان متوجه تغییرات شد البته چرا‌غ‌های LED مورد استفاده در این بخش طراحی جدیدی دارند و بامپر عقب نیز بازطراحی شده است. نحوه طراحی محل خروجی اگزوزها شبیه به نسخه‌های GT-Line محصولات این شرکت کره‌ای است.

تصویری از کابین این دستگاه منتشر نشده ولی انتظار داریم که این بخش نیز تغییراتی را تجربه کند. به احتمال زیاد کیا از سیستم سرگرمی جدیدی در نسخه 2019 کیا اسپورتیج استفاده خواهد کرد و همچنین آن را به جدیدترین سیستم‌های امنیتی خود نیز مجهز می‌کند.

به نظر می‌رسد موتور مورد استفاده در این نسخه تفاوتی با نسل کنونی نداشته باشد و تنها یک نسخه هیبریدی به خط تولید این محصول اضافه شود. در حال حاضر در کیا اسپورتیج از موتور 2.0 لیتری بنزینی، 2.4 لیتری بنزینی و 2.0 لیتری دیزل با توربوشارژر استفاده می‌شود.

این SUV کامپکت فروش مناسبی را در بازار استرالیا تجربه می‌کند. در ماه ژانویه کیا موفق به فروش 1176 واحد اسپورتیج در استرالیا شد که نسبت به بازه زمانی مشابه در سال گذشته، رشدی 12.9 درصدی را تجربه کرده است. انتظار داریم که نسخه 2019 کیا اسپرتیج در اواخر سال 2018 و یا اوایل سال آینده میلادی معرفی و روانه بازار شود.

محمد قریشی

مهندس مکانیک و علاقه مند به دنیای خودرو و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا