مکمل بنزین
خبر

جدیدترین شرایط فروش نقد و اقساط محصولات رنو + قیمت (بهمن و اسفند 96)

به گزارش چرخان، شرکت نگین خودرو نماینده رسمی محصولات رنو در کشور این روزها به مناسبت بهمن ماه و پایان سال اقدام به فروش ویژه محصولاتش کرده است که این محصولات با شرایط و تسهیلات مناسبی به مشتریان عرضه می‌شود. در ادامه گزارشی از آخرین قیمت محصولات رنو و شرایط فروش ویژه نگین خودرو برای این محصولات را تقدیم شما می‌کنیم.

رنو کولئوس

اولین خودرو از محصولات نگین خودرو که جزو پرطرفدارهای بازار نیز هست، رنو کولئوس بوده با مدل 2017 با قیمت 295 میلیون تومان به مشتریان عرضه می‌شود. مشتریانی که قصد خرید این خودرو را دارند می‌توانند با پرداخت 195 میلیون تومان نقد در هنگام ثبت نام از تسهیلات 100 میلیون تومانی نگین خودرو با نرخ سود 12 درصد استفاده کنند. هزینه‌های مربوط به ترهین و پلاک و بیمه بدنه نیز بر عهده مشتری بوده و بازپرداخت تسهیلات نیز 12 ماه تعیین شده است.تحویل این خودرو فوری است.

فروش نقد و اقساط نگین خودرو

رنو تلیسمان

دیگر خودروی موجود در طرح فروش ویژه نگین خودرو رنو تلیسمان است که با مدل 2017 عرضه شده و قیمت 250 میلیون تومان برای آن تعیین شده است. مشتریان و متقاضیان خرید این خودرو می‌توانند از تسهیلات 70 میلیون تومانی نگین خودرو با نرخ سود 12 درصد و بازپرداخت 12 ماهه استفاده کنند. تمامی هزینه‌های جانبی نیز بر عهده مشتری است. تحویل این خودرو فوری است.

رنو

رنو سیمبل

این خودرو که به تازگی به سبد محصولات نگین خودرو افزوده شده است با مدل 2017 به مشتریان عرضه می‌شود. این خودرو در دو مدل se و pe عرضه می‌شود که تفاوت قیمت 5 میلیون تومانی تنها نقطه تمایزشان در شرایط فروشی است که نگین خودرو در نظر گرفته است.

نکته جالب توجه در این طرح فروش برای رنو سیمبل، تخفیف نقدی ویژه 2 میلیون تومانی نگین خودرو است که برای خریداران نقدی در نظر گرفته شده است. در شرایط فروش اعتباری نیز مشتریان این خودرو می‌توانند از تسهیلات 50 میلیون تومانی با شرایط بازپرداخت متنوع بهره‌مند شوند.  تفاوت مهم شرایط فروش این خودرو با دو خودروی قبلی در موعد تحویل آن است که 30 روزه بوده و تمام هزینه‌های جانبی ترهین و شماره‌گذاری و بیمه بدنه نیز بر عهده مشتری خواهد بود.

 

نگین خودرو

رنو داستر

دیگر خودروی موجود در طرح فروش نگین خودرو رنو داستر است که با مدل 2017 و قیمت 149 تا 159 میلیون تومان بسته مدل خودرو عرضه شده است. تسهیلات در نظر گرفته شده برای این خودرو نیز بین 59 تا 69 میلیون تومان تعیین شده که شرایط بازپرداخت این تسهیلات نیز متنوع بوده و تحویل آن در مدل se فوری  و در دیگر مدل‌ها به صورت 30 روزه صورت می‌پذیرد.

رنو داستر جدید نیز با قیمتی در حدود 149 تا 169 میلیون تومان فروخته می‌شود که با تسهیلات 49 تا 69 میلیون تومانی نگین خودرو قابل خریداری است. تمامی مدل‌های داستر جدید به صورت 30 روزه تحویل مشتری می‌شود و تمامی هزینه‌های جانبی آن نیز بر عهده مشتری خواهد بود.

نکته قابل توجه در بخش توضیحات این طرح، اشاره به حکم دیوان عدالت اداری است که نگین خودرو این قول را به مشتریان داده است در صورت کاهش تعرفه واردات، مبلغ مابه‌التفاوت را به مشتری بازگرداند. از دیگر شرایط کلی این شرایط، در رهن بودن خودروهای اقساطی و 18 درصد جریمه برای تاخیر در تحویل خودرو در نظر گرفته شده است.

 

بیشتر بخوانید: نگین خودرو تمام تعهدات خودش به مشتریان را تا ۱۵ اسفند ماه انجام می‌دهد

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا