Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

رنو کویید با طعم ابرقهرمان های هالیوودی به همراه تصاویر!

زمانی که یک فیلم سینمایی یا سریال محبوب در سطح جهانی به شهرت می‌رسد، بدون شک قهرمان‌های این فیلم هستند که علاوه بر تأثیرات زیاد روی تماشاگران این فیلم‌ها، چهره‌ی خود را نیز به‌عنوان یک ابرقهرمان در ذهن بینندگان ماندگار می‌کنند. تمامی کالاها و اجناس موجود در سراسر جهان، اغلب نوعی تبلیغ فیلم‌های بسیار زیاد و متنوع هالیوود محسوب می‌شوند.

اگر راهی وجود داشته باشد که تصویر کاپیتان آمریکا را روی یک دستگاه نان برشته‌کن قرارداد، شرکت‌هایی هستند که برای فروش بیشتر خود و البته جذب مشتریان بیشتر این کار را انجام خواهند داد.

یک مثال بسیار عالی و جالب برای این موضوع، شرکت رنو فرانسه است که با استفاده از دو ابرقهرمان هالیوودی روی یک خودروی ارزان‌قیمت خود سعی در جذب مردم به سمت خودروهای خود دارد. یکی از این چهره‌ها مرد آهنی (Iron Man) و قهرمان دیگر نیز که جنبه ملی‌گرایی برای آمریکایی‌ها دارد کسی نیست جز کاپیتان آمریکا معروف.

کراس اوور کامپکت ایرون من که ظاهری قرمزرنگ را برای خود انتخاب کرده است در کنار یک جلوپنجره جذاب و همچنین گرافیک‌های به کاررفته منحصربه‌فرد روی خودرو به مشتریان عرضه می‌شود. زیر درهای این خودرو کلمه‌ی “Invicible”به معنای شکست‌ناپذیر نوشته‌شده است.

اما خودروی جذاب دیگر که نقش کاپیتان آمریکا روی آن مشاهده می‌شود، رنو کوییدی است که بارنگ سفید خود نوارهای آبی و قرمزرنگ را در طراحی خود دیده است. گرافیک خارجی به‌کاررفته روی آن بسیار آمریکایی بوده و جنبه ملی‌گرایی زیادی برای آن‌ها دارد. بدون شک می‌توان گفت که طراحی هر دو خودروی ارزان‌قیمت رنو برای جذاب‌تر شدن آن‌ها به قیمت قهرمان‌های فیلم‌های معروف توانسته کار خود را به‌درستی انجام داده و ماشین‌های زیبایی را پدید آورد.

اما در بخش داخلی تغییرات چندانی به چشم نمی‌خورد. کویید کاپیتان آمریکا یک دستگیره قرمزرنگ به همراه نوارهای قرمزرنگ و کراس اوور اسپرت ایرون من نیز دستگیره‌های طلایی‌رنگ را در دل خود جای‌داده‌اند.

نسخه ابرقهرمان رنو کویید تنها با موتور 1 لیتری بنزینی که می‌تواند 67 اسب بخار را در کنار 67 پوند-فوت گشتاور تولید کند، عرضه می‌شوند. این کراس اوور های منحصربه‌فرد اگرچه در عمل قدرت انتقام جویان و کاپیتان آمریکای معروف را ندارند اما در ظاهر خود توانسته‌اند چهره‌های آن‌ها را به نمایش بگذارند.

در سال 2018، همکاری استودیوهای فیلم‌سازی با خودروسازان چیز کمیابی نخواهد بود. شرکت نیسان و حق استفاده از نمادها و شکل‌های فیلم معروف جنگ ستارگان نیز این شرکت را در زمره گرافیک کاران سال 2018 قرار داده است. شرکت کرایسلر نیز از فیلم تبدیل شوندگان و شرکت خودروسازی فیات-کرایسلر هم از حق امتیاز فیلم جذاب سریع و خشن استفاده خواهند کرد. درحالی‌که شرکت رنو نیز با سازندگان فیلم انتقام جویان در پی جذاب‌تر کردن تعدادی از خودروهای خود است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.