مکمل بنزین
گوناگونخبر

ورود پژو 508 به نمایشگاه ژنو در ماه مارس 2018

شرکت پژو در راستای فروش بیشتر محصولات خود در کلاس محبوب شاسی‌بلند و کراس اوور،تلاش زیادی برای به دست گرفتن بازار و تبدیل به یک رقیب جدی شدن در سطح جهانی را در پیش‌گرفته است. تلاش‌هایی که نتیجه آن، مدل‌های 2008 ،3008 و 5008 هستند. مدل‌هایی که ممکن است به‌زودی شاهد ورود یک نسخه دیگر بانام 4008 کوپه-شاسی بلند (coupe-SUV) نیز در کنار خود خواهند بود.

بااین‌حال شرکت فرانسوی پژو از مدل سدان 508 خود غفلت نکرده است. خودرویی که قرار است در اوایل ماه مارس 2018 در موتور شو ژنو به نمایش درآید.

بااینکه اطلاعات مربوط به این خودرو تا به این لحظه، هنوز به‌صورت رسمی منتشرنشده‌اند اما منابع نزدیک به این خودروساز اعلام کرده‌اند که این خودروی ارتقا یافته و بروز شده پژو در نمایشگاه خودرویی  شهر ژنو به مردم و رسانه‌ها معرفی خواهد شد.

این خودرو بر اساس پلتفرم جدید EMP2 که ساختمان اصلی شاسی‌بلند های این شرکت را نیز دربرمی گیرند، شکل‌گرفته است. پژو 508 جدید با چهره‌ای کاملاً متفاوت و طراحی متمایزتر از برادران خود پا به رقابت در این کلاس خودرویی خواهد گذاشت. خودرویی که بر پایه طرح‌های مفهومی Instinct و Exalt این شرکت توانسته زبان طراحی زیباتر و جذاب‌تری را برای مشتریان خود رقم بزند. بر اساس همین تغییر و تحول‌هاست که شرکت پژو امیدوار است این مدل جدید بتواند یک رقیب جدی و اثرگذار برای خودروهای اروپایی در کلاس D باشد.

خودروی سدان نیمه سایز جدید پژو همچنین با طراحی داخلی کاملاً متمایز به چشم می‌خورد. طراحی داخلی که توسط داشبورد دیجیتال i-Cockpit این شرکت همراه شده است. داشبوردی که در خودروهای شاسی‌بلند 3008 و 5008 نیز به چشم می‌خورند. مواد مصرفی به‌کاررفته با جنس و کیفیت مرغوب‌تر و همچنین کیفیت ساخت دقیق‌تر نیز در برنامه این شرکت برای این خودروی سدان تازه وارد است.

اما در بحث قوای محرکه و موتوری نیز می‌توان انتظار قدرت قابل قبولی که اساس خودروهای 3008 و 5008 را نیز شکل داده‌اند را داشت. این تنوع قدرت شامل یک موتور 1.2 لیتری بنزینی توربو و همچنین یک موتور توربودیزل 1.6 و 2 لیتری است. درنهایت یک نسخه پلاگین هیبرید نیز به این نسخه‌های موتور اضافه‌شده اما نسخه دیزل-الکتریک هیبرید جذاب نیز مانند گذشته در این سدان فرانسوی به چشم خواهد خورد.

در مقایسه با مدلی که هم‌اکنون به دست مشتریان می‌رسد، پژو امیدوار است نسخه بازطراحی شده و به‌روزرسانی شده 508، یک مدل به‌مراتب قوی‌تر و کارآمدتر از فولکس‌واگن پاسات، فورد موندئو و اشکودا سوپر تریو خواهد بود.

خودروی سدان 508 قرار است در شهرهای رنس فرانسه و ووهان چین مونتاژ شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا