مکمل بنزین
خبرداخلی

برلیانس H200 پارس خودرو سه ستاره شد؛ صدر در اختیار پارس خودرو

به گزارش چرخان، با ارائه گزارش‌های بررسی شرکت بازرسی کیفیت و استاندراد ایران شرکتهای خودروساز نسبت به پیشرفت‌های صورت گرفته در استانداردهای اخذ شده توسط محصولاتشان مانور می‌دهند. در جدیدترین گزارشی که شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران اعلام کرده است برلیانس H200 یکی از محصولات پرطرفدار سایپا توانسته درجه کیفی سه ستاره از آن خود کند.

برلیانس H200 که توسط شرکت پارس خودرو تولید می‌شود توانسته در آخرین بررسی‌های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران رتبه کیفی سه ستاره را کسب کند. در این گزارش برلیانس H200 پارس خودرو توانسته با کسب امتیازات لازم در رده خودروهای 25 تا 50 میلیون تومان سه ستاره دریافت کند که در این رده قیمتی جزو رده های کیفیتی بسیار بالا محسوب می‌شود.

دیگر محصولات پارس خودرو همانند تندر90، ساندرو و پارس‌تندر توانسته‌اند سطح کیفی 4 ستاره را از آن خود کنند که در بین خودروهای زیر 50 میلیون تومان در صدر خودروهای با کیفیت قرار گرفته‌اند.

گفتنی است که رده‌بندی شرکت بازرسی در رده‌های زیر 25 میلیون، 25 تا 50 میلیون تومان، 50 تا 75 میلیون تومان، 75 تا 100 میلیون تومان و خودروهای بالاتر از این اعداد در بازه‌های مختلف انجام می‌شود که بسیاری از محصولات شرکت پارس خودرو در صدر خودروهای با کیفیت در رده خودروهای ارزان قیمت است.

 

بیشتر بخوانید:

به سوپر گروه برلیانس H220 و H230 ملحق شوید

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا