مکمل بنزین
گوناگونخبر

فولکس‌ واگن پاسات با طراحی جدید در سال ۲۰۱۹ روانه بازار می‌شود

نسل کنونی فولکس‌ واگن پاسات از سال ۲۰۱۱ در بازار حضور داشته است، با توجه به این موضوع باید گفت که این نسل عمر خود را کرده است و باید نسل جایگزین آن معرفی شود. پاسات نسبت به رقبای اصلی خود دارای ابعاد بزرگتری است ولی در برابر آن‌ها از ویژگی جذابی بهره نمی‌برد تا افراد را تشویق به خرید خود کند. تا به امروز فولکس واگن پاسات خودروی هیجان‌انگیزی نبوده ولی این مسئله باعث نشده سازنده از تولید نسخه GT این اتومبیل منصرف شود.

پاسات GT در حقیقت نسخه اسپرت‌تر فولکس واگن پاسات محسوب شده که بسیاری از افراد منتظر رانندگی با آن هستند. این مدل نسخه مدرن‌تر پاسات R36 محسوب می‌شود که البته این دستگاه وارد بازار آمریکا نشد.

معرفی نسخه GT فولکس واگن پاسات باعث می‌شود این محصول تا یکسال دیگر در بازار آمریکا حضور فعال داشته باشد. با این‌حال به تازگی گزارشی توسط Autoblog منتشر شده که براساس آن فولکس واگن به دنبال عرضه پاسات با طراحی جدید در سال ۲۰۱۹ است. مدیر بخش آمریکای شمالی فولکس واگن، آقای Hinrich Woebcken در نمایشگاه خودرو شیکاگو ۲۰۱۸ در رابطه با نسل آینده پاسات با خبرنگاران صحبت کرد.

مدیر بخش آمریکای شمالی فولکس واگن اطلاعات زیادی را در رابطه با نسل جدید خودرو پاسات اعلام نکرده و تنها به این نکته اشاره نموده که این دستگاه ابعاد بزرگتری نسبت به نسل کنونی خواهد داشت. انجام این کار باعث ایجاد تمایز میان پاسات و نسل جدید جتا می‌شود. حدس زده می‌شود در طراحی نسل آینده پاسات از خودرو فولکس واگن آرتئون الهام گرفته شود.

علاوه بر نسل جدید پاسات، انتظار می‌رود این خودروساز آلمانی از یک SUV جدید نیز در سال 2019 رونمایی کند. علت این امر را باید در صحبت‌های آقای Hinrich Woebcken جستجو کرد. براساس گفته‌های وی شرکت فولکس واگن هر ساله از دو محصول جدید رونمایی خواهد کرد بنابراین احتمال معرفی یک SUV جدید توسط این کمپانی در کنار نسل آینده پاسات وجود دارد. انتظار می‌رود این SUV جدید ابعادی نزدیک به نسخه جدید فولکس واگن اطلس داشته باشد.

این احتمال وجود دارد که فولکس واگن در SUV جدید خود از طراحی محصولاتی مانند بی‌ام‌و X6 و مرسدس بنز GLE پیروی کند تا در این بخش از بازار نماینده قدرتمندی داشته باشد. برای ملاقات با نسل آینده پاسات و همچنین SUV جدید فولکس واگن باید تا سال ۲۰۱۹ صبر کنیم.

محمد قریشی

مهندس مکانیک و علاقه مند به دنیای خودرو و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا