مکمل بنزین
گوناگونخبر

ایران به زودی میزبان محصولات پژو فرانسه خواهد بود

به گزارش چرخان، پنجمین همایش بین‌المللی صنعت خودرو که در کشورمان برگزار شد حامل بسیاری از اخبار خوبی بود که برای صنعت خودروی کشورمان به همراه داشت و شرکتهای بزرگ خودروسازی دنیا با حضور در این همایش بین‌المللی حسن نیت خود را برای همکاری با شرکتهای خودروساز ایرانی نشان دادند که پژو فرانسه یکی از همین شرکتها بود که علیرغم همکاری‌های فعلی، خبر از همکاری‌های جدید برای تولید محصولات بروز این گروه خوردوسازی داد.

ژان کریستف کمار، قائم مقام منطقه خاورمیانه و آفریقا در گروه PSA در همایش بین‌المللی صنعت خودرو در مصاحبه‌ای که با خبرنگاران داشت گفت: گروه خودروسازی پژو جزو اولین شرکتهای بین‌المللی بود که پس از برجام به ایران آمد و با امضای قراردادهای متنوع با ایران‌خودرو حسن نیت خود را ثابت کرد و نشان داد که پژو فرانسه می‌تواند یک شریک قابل اعتماد برای صنعت خودروسازی ایران باشد.

پژو فرانسه

وی در ادامه افزود: محصولات مشترک بین ایران‌خودرو و پژو در ایران مورد استقبال خوبی قرار گرفته است و مردم ایران به کیفیت پژو اعتماد دارند. ما سعی می‌کنیم این روند همکاری را ادامه دهیم و محصولاتمان را بیش از پیش به ایران وارد کنیم. ما در 4 سال اخیر توانستیم سالانه 15 درصد رشد تولید را ثبت کنیم که رتبه اول رشد تولید را از آن خود کردیم که در سال 2017 شرکت ایران‌خودرو توانست نقش بسزایی در افزایش تولید ما داشته باشد که ما نیز از این شراکت منعفت ببریم.

 

پژو فرانسه

 

ژان کریستف کمار، قائم مقام منطقه خاورمیانه و آفریقا در گروه PSA در ادامه با تشریح همکاری‌های پژو فرانسه با ایران‌خودرو گفت: ما در سال 2017 نشست‌های مختلفی برای ورود محصولات جدید به چرخه تولید در کارخانه شریک ایرانی‌مان داشتیم و سال 2018 این نشست‌ها عملی خواهند شد و محصولات جدید به بازار ایران وارد می‌شود.

 

بیشتر بخوانید:

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا