مکمل بنزین
گوناگونخبر

نسخه 2019 مرسدس بنز کلاس C در نمایشگاه خودرو ژنو معرفی می‌شود

شرکت آلمانی مرسدس بنز در نمایشگاه خودرو ژنو از خودروهای جدید و همچنین نمونه‌های به‌روز شده محصولات خود رونمایی خواهد کرد. تا به امروز شاهد معرفی نسخه 2019 مرسدس ای‌ام‌جی G63 و نسخه 2019 مرسدس میباخ کلاس S بوده‌ایم و حال گزارشها به معرفی نسخه 2019 مرسدس بنز کلاس C در نمایشگاه خودرو ژنو اشاره دارند.

نسخه حال حاضر مرسدس بنز کلاس C به عنوان مدل سال 2015 روانه بازار شد، بنابراین به علت عمر کم این نسل نباید منتظر تغییرات زیادی در نسخه 2019 آن باشیم. در حال حاضر اطلاعات مربوط به دو نسخه C300 و C300 4Matic منتشر شده است.

این دو نسخه به موتور به‌روز شده 4 سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژر مجهز می‌شوند که قادر به تولید قدرتی برابر با 255 اسب بخار است که نسبت به نسل کنونی، 14 اسب بخار قدرت بیشتری دارد. گشتاور این موتور تغییری را تجربه نکرده و همچنان شاهد گشتاور 370 نیوتون متری آن هستیم.

سپر جلو و عقب نسخه 2019 مرسدس بنز کلاس C دوباره طراحی شده‌اند و در آن از چراغ‌های LED به صورت استاندارد استفاده شده که طراحی جدیدی دارند. این نسخه به چرخ‌های 17 اینچی مجهز می‌شود و در نسخه ای‌ام‌جی استفاده از جلوپنجره الماسی را شاهد خواهیم بود.

کیلومتر شمار این نسخه یک نمایشگر 12.3 اینچی همانند مرسدس بنز کلاس S بوده که جایگزین دو نمایشگر 5.5 اینچی شده است. در بخش مرکزی کنسول خودرو از یک نمایشگر 7.0 اینچی استفاده می‌شود. فرمان نسخه 2019 مرسدس بنز کلاس C چرمی بوده و بر روی آن دکمه‌های کنترلی لمسی قرار گرفته است تا راننده بتواند به راحتی تجهیزات مختلف خودرو را کنترل کند.

در بخش ایمنی شاهد اضافه شدن سیستم ایمنی فعال و قابلیت‌های رانندگی خودران از کلاس E به این خودرو هستیم. سیستم دوربین و رادار در این نسخه بهبود یافته‌اند و در آن از سیستم کروزکنترل تطبیقی استفاده شده است. یکی دیگر از قابلیت‌های این نسل، بهره‌مندی از فناوری تشخیص نقاط کور است که از ایجاد تصادف جلوگیری می‌کند. از دیگر سیستم‌های مورد استفاده در این خودرو می‌توان به سیستم هشدار خروج از خط اشاره کرد.

نسخه 2019 مرسدس بنز کلاس C امسال روانه بازار آمریکا می‌شود. در حال حاضر مرسدس بنز مشخصات دو خودرو C43 و C63 را منتشر نکرده است ولی به نظر می‌رسد اطلاعات مربوط به آن‌ها با شروع فروش نسخه 2019 مرسدس بنز C300، در اختیار افراد قرار بگیرد.

محمد قریشی

مهندس مکانیک و علاقه مند به دنیای خودرو و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا