مکمل بنزین
گوناگونخبر

معرفی نسل جدید نیسان آلتیما در نیویورک

در حال حاضر جدیدترین مدل نیسان آلتیما متعلق به سال ۲۰۱۶ میلادی است که در واقع می‌توان گفت فیس‌لیفتی از مدل به نمایش در آمده از سال ۲۰۱۲ است و تنها نمای ظاهری آن تغییر پیدا کرده؛ ولی به تازگی برند ژاپنی نیسان اعلام کرده که نسل جدیدی از نیسان آلتیما مدل ۲۰۱۹ را در نمایشگاه خودرو نیویورک در ماه آینده رونمایی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

در سال‌های گذشته مدل نیسان آلتیما یکی از پرفروش‌ترین خودروهای نیسان در بازار جهانی بود ولی بعد از رونمایی کراس‌اوور نیسان Rogue، لقب پرفروش‌ترین خودرو نیز جابجا شد که شاید دلیل آن گرایش بیشتر شهروندان آمریکا و اکثر مردم به سگمنت‌های کراس‌اوور یا شاسی‌بلند باشد. از سوی دیگر مسئولان نیسان برای بدست آوردن بخشی از بازار خودروهای سدان تبلیغات فراوانی برای نسل جدید آلتیما انجام داده‌اند. به طور قطعی در کلاس خودروهای سایز متوسط سدان، رقیبان نیسان آلتیما خودروهایی مانند تویوتا کمری، هوندا آکورد، هیوندای سوناتا و شورولت مالیبو هستند که همه آنها نسل‌های جدید با پیشرانه‌های پیشرفته و قدرتمند و ویژگیهای به‌روز و سوخت بهینه را دارند.

قرار است نیسان در هفته اول فروردین ماه سال آینده، نسل جدید آلتیما را در نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۸ رونمایی کند. هنوز اطلاعات دقیقی از مشخصات فنی یا طراحی ظاهری و داخلی این مدل به بیرون درز پیدا نکرده ولی بنا به حدس و گمان‌های زده شده نسل جدید نیسان آلتیما ۲۰۱۹ مجهز به پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۸ لیتری با قدرت خروجی ۱۳۰ اسب بخار متصل به جعبه دنده دستی ۶ سرعته خواهد بود که با پیشرانه برقی اضافه شده به آن می‌تواند تا ۲۵۵ اسب بخار قدرت داشته باشد. بسیاری از کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند که ظاهر این خودرو بسیار شبیه به مدل V-Motion باشد که دارای تمام تجهیزات ایمنی و تکنولوژی‌های به روز است. برای خبرهای بیشتر درباره نسل جدید آلتیما ۲۰۱۹ یا محصولات دیگر نیسان همراه چرخان باشید.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا