مکمل بنزین
خبرداخلیشرایط فروش

شرایط فروش نقدی، اقساطی و مشارکتی محصولات دی اس توسط آرین موتور اعلام شد (بهمن ۹۶)

به گزارش چرخان، شرکت آرین موتور تابان نماینده محصولات دی اس فرانسه در ایران شرایط فروش نقدی، اقساطی و مشارکتی محصولات خود را ویژه بهمن ۹۶ تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح زیر اعلام کرد.

در این بخشنامه سه خودروی دی اس ۳ با قیمت نهایی ۱۸۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان (همراه با تخفیف ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در صورت خرید نقدی) به صورت نقدی، اقساطی و مشارکتی به فروش می‌رسد.
همچنین خودروی دی اس ۵ با قیمت مصوب ۳۱۳ میلیون تومان (همراه با تخفیف ۹ میلیون تومانی در صورت خرید نقدی) به صورت نقدی،  اقساطی و مشارکتی به مشتریان واگذار خواهد شد.
خودروی دی اس ۶ نیز با قیمت مصوب ۳۳۰ میلیون تومان (همراه با تخفیف ۱۰ میلیون تومانی در صورت خرید نقدی) طبق جدول به سه روش نقدی، اعتباری و مشارکتی به فروش می‌رسد.

در این طرح آرین موتور از آخرین محصول تازه وارد خود یعنی دی اس ۷ (همراه با تخفیف ۷ میلیون تومانی در صورت خرید نقدی) را در سه نسخه پرفورمنس، ریوولی و اپرا به ترتیب با قیمت نهایی خودرو پس از کسر خرید نقدی با مبلغ ۳۸۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، ۳۸۷ میلیون و ۱۰۰ تومان و گران‌ترین نسخه این محصول با قیمت ۳۹۱ میلیون تومان در لیست شرایط فروش خود قرار داده است.

 در طرح شرایط فروش محصولات دی اس، سود مشارکت و سود انصراف در نظر گرفته شده به‌ترتیب ۱۸ درصد و ۱۵ درصد است. تاریخ تحویل خودروها به مشتری با توجه به شرایط انتخابی ۱۵۰ تا ۱۸۰ روز کاری تعیین شده است. شایان ذکر است که در شرایط فروش اقساطی تحویل خودرو به صورت فوری خواهد بود.

توضیحات مهم

  • در شرایط فروش اعتباری و اقساطی بدون کارمزد تاریخ اولین چک اقساط مشتری ۳۰ روز پس از تاریخ تخمینی تحویل می‌باشد. البته امکان پرداخت چک‌های اقساطی به صورت دو ماه یکبار مشروط به تاریخ اولین چک دو ماهه ۳۰ روز بعد از تاریخ تخمینی تحویل میسر است.
  • بیمه شخص ثالث سال اول بر عهده شرکت است.
  • مبلغ بیمه بدنه دوره اقساط قبل از تحویل خودرو محاسبه و دریافت خواهد شد.
  • امکان دریافت ۱۲ چک به فاصله ۲ ماه یکبار برای شرایط اقساطی ۲۴ ماهه وجود دارد.
  • رنگ خودروهای موجود و قابل ثبت‌نام از طریق نقاط فروش در زمان ثبت قرارداد اعلام خواهد شد.

مهدی درکی

حدود یک سال است که به پیشه مترجمی و نویسندگی مطالب در دنیای خودرو وارد شده ام. تلاش‌بر این است تا با قرار‌ دادن مطالب روز خودرویی در اختیار هموطنان رضایت خاطر شما عزیزان میسر گردد... .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا