Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

منتظر معرفی نسخه هیبریدی کیا سید در آینده باشید

به لطف پلتفرم جدید، خودرو کیا سید حداقل دارای دو نسخه الکتریکی در آینده خواهد بود. در حالی‌که این اطلاعات به صورت رسمی توسط این شرکت کره‌ای منتشر نشده ولی مدیر عملیاتی بخش اروپا این شرکت، Michael Cole، در مصاحبه‌ای با Automotive news، خبر از توسعه نمونه هیبریدی و پلاگین هیبریدی این محصول داده است. نمونه هیبریدی کیا سید دارای تکنولوژی هیبرید ملایم بوده و از موتور ۴۸ ولتی بهره می‌برد. این خودرو سال آینده میلادی برای فروش عرضه خواهد شد.

انتطار می‌رود نسخه هیبریدی این محصول به یک موتور ۱.۴ لیتری توربوشارژر مجهز شود تا علاوه‌بر مصرف سوخت بهینه‌تر، قدرتی برابر با ۱۴۰ اسب بخار را در اختیار راننده قرار دهد. Cole در ادامه اضافه کرد که شرکت کیا به دنبال توسعه نسخه پلاگین هیبریدی سید نیز هست. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با این دستگاه منتشر نشده و Cole نیز مشخصات آن را اعلام نکرده است. متاسفانه نسل سوم کیا سید نسخه‌ای کاملا الکتریکی نخواهد داشت و تمامی نمونه‌های آن به موتور بنزینی مجهز می‌شوند.


کیا به دنبال تولید نسخه‌های مختلف سید برای جذب خریداران مختلف است. نسخه هاچ‌بک پنج درب این خودرو به همراه نمونه استیشن واگن آن در بازار عرضه می‌شود. علاوه‌بر این دو نسخه باید منتظر نمونه‌ اسپرت‌تر کیا سید نیز باشیم.

علاوه‌بر نمونه‌های قبلی، احتمال معرفی نسخه کراس‌اوور کیا سید نیز وجود دارد. در صورت توسعه این محصول، شاهد معرفی خودرویی با ابعاد کوچک‌تر از کیا اسپورتیج خواهیم بود. در نهایت انتظار می‌رود نسخه GT این خودرو نیز با موتور ۲۰۰ اسب بخاری در آینده نزدیک معرفی شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.