Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

پاسخ مبهم ایکاپ به عدم تولید پژو 2008؛ وزارت صنعت ورود می‌کند؟

به گزارش چرخان، روز گذشته اخباری مبنی بر توقف تولید پژو 2008 در ایکاپ؛ شرکت مشترک ایران‌خودرو و پژو فرانسه منتشر شد که این اخبار با توجه به آمارهای رسمی منتشر شده در پاییز 96 رنگ و بوی بیشتری به خود گرفت چرا که آمارهای رسمی نشان میداد تعداد بسیار کمی از این خودرو در پاییز تولید شده است.

این اخبار به قدری فراگیر شد که مدیران شرکت ایران‌خودرو و ایکاپ واکنش نشان داده و در پاسخی مبهم به سوالی پیرامون توقف تولید پژو 2008، زمزمه‌های توقف و یا حداقل کاهش تولید را قوت بخشیدند.

محمدرضا معتمد مدیر عامل شرکت ایکاپ در مصاحبه‌ای که با رسانه‌ها داشت گفت: اخبار مبنی بر توقف تولید پژو 2008 صحت ندارد. ما طبق برنامه‌ریزی پیش می‌رویم و تولیدات طبق برنامه‌های توافق شده در سطح مدیران صورت می‌گیرد. این شایعات صرفا به دلالان بازار اجازه می‌دهد که قیمت خودروهای موجود در بازار را افزایش دهند و زمینه‌سازی برای ایجاد بازارهای نامتعارف خواهد شد. شرکت ایکاپ خود را موظف به انجام تعهدات به مشتریان می‌داند و برنامه‌ریزی‌های لازم برای تحویل خودرو در زمان و موعد مقرر صورت گرفته است.

این پاسخ از این نظر ابهام دارد که با توجه به تولید 4 خودروی پژو 2008 در پاییز 96، طبیعتا ترکیب “توقف تولید” صحت نخواهد داشت ولی آیا با گذشت بیش از 2 سال از همکاری پژو با ایران‌خودرو این مقدار از تولید طبیعی است؟ چرا وزارت صنعت به طور جدی به این موضوع ورود نمی‌کند و آمار رسمی منتشر نمی‌نماید؟

 

بیشتر بخوانید: خیابان‌های ایران چشم انتظار پژو ۲۰۰۸ داخلی که تولید نمی‌شود!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.