مکمل بنزین
خبرداخلیشرایط فروش

شرایط فروش نقد و اقساطی سانگ یانگ کوراندو نیوفیس ۲۰۱۸ ویژه بهمن ۹۶ + قیمت

به گزارش چرخان، شرکت رامک خودرو نماینده انحصاری خودروهای سانگ یانگ در ایران طبق ابلاغیه‌ای قیمت نهایی و شرایط فروش نقدی و اقساطی خودروی سانگ یانگ کوراندو ۲۰۱۸ (Ssangyong Korando) را از تاریخ ۲۴ بهمن‌ماه سال جاری تا زمان تکمیل ظرفیت به تعداد محدود، همراه با موعد تحویل ۷۵ روزه اعلام کرد.

قیمت پایه این شاسی بلند کره‌ای ۱۹۷ میلیون تومان اعلام شده است. در شرایط فروش نقدی همراه با نرخ سود ۱۸ درصد سانگ یانگ کوراندو، در زمان ثبت‌نام متقاضیان می‌بایست حداقل مبلغ ۹۰ (هدیه طرح تخفیف ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان) تا حداکثر مبلغ ۱۱۰ میلیون تومان را بپردازند، که در صورت پرداخت حداکثر مبلغ در ودیعه اول، ۳ میلیون تومان تخفیف هدیه طرح شامل حال خواهد شد. همچنین متقاضیان می‌توانند با نقدینگی ۷۰ میلیون تومان (هدیه طرح تخفیف ۲ میلیون تومان) و ۶۰ میلیون تومان (هدیه طرح تخفیف ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان) در مرحله اول اقدام به ثبت نمایند مشروط به اینکه بعد از ۴۵ روز به ترتیب چک ۲۰ میلیون و ۳۰ میلیون تومانی (بسته به پیش‌ پرداخت اول) بپردازند.

در طرح شرایط فروش اقساطی شرکت رامک خودرو مبلغ تسهیلات ۵۷ میلیون، ۶۷ میلیون و ۷۷ میلیون تومان برای متقاضیان در نظر گرفته است. علاقه‌مندان این خودرو در این طرح می‌توانند با مبلغ نقدینگی ۷۵ میلیون، ۸۵میلیون و ۱۰۰ میلیون تومان نسبت به خرید سانگ یانگ کوراندو اقدام نمایند.

در صورت پیش پرداخت ۱۰۰ میلیون تومان (نرخ سود ۴ تا ۱۹ درصد) در زمان ثبت‌نام متقاضیان می‌توانند از تسهیلات ۵۷ میلیون تومانی بهره‌مند شوند، که قادر خواهند بود با توجه به شرایط خود، با انتخاب اقساط ۱۲ ماهه (مبلغ ۴ میلیون و ۸۷۵ هزار تومان) اقساط ۲۴ ماهه (مبلغ ۲ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان) یا اقساط ۳۶ ماهه (مبلغ ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان)را انتخاب کنند. مابقی مبلغ، ۴۰ میلیون تومان می‌بایست زمان تحویل خودرو پرداخت شود.

اما در صورت پیش پرداخت ۸۵ میلیون تومان (نرخ سود ۱۶ تا ۲۱ درصد) در زمان ثبت‌نام مبلغ تسهیلات ۶۷ میلیون تومان به ارباب رجوع تعلق خواهد گرفت، که متقاضیان می‌توانند با توجه به شرایط خود اقساط ۱۸ ماهه (مبلغ ۴ میلیون و ۲۱۵ هزار تومان) یا اقساط ۳۶ ماهه (مبلغ ۲ میلیون و ۵۴۵ هزار تومان) را انتخاب کند. مابقی مبلغ، ۴۵ میلیون تومان در زمان تحویل خودرو باید پرداخت شود.

همچنین انعطاف این طرح حداقل مبلغ پیش پرداختی ۷۵ میلیون تومان (نرخ سود ۲۰ تا ۲۲.۵ درصد) در مرحله اول (ثبت‌نام) است، که متقاضیان بعد از ۴۵ روز ملزم به پرداخت ۲۰ میلیون تومان به شرکت رامک خودرو خواهند بود. در این صورت مبلغ تسهیلاتی ۷۷ میلیون تومان به مشتریان تعلق خواهد گرفت. علاقه‌مندان با توجه به شرایط خود می‌توانند اقساط ۲۴ ماهه (مبلغ ۳ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان) و همچنین اقساط ۳۶ ماهه (مبلغ ۲ میلیون و ۹۶۵ هزار تومان) را انتخاب کنند. مابقی مبلغ، ۲۵ میلیون تومان در زمان تحویل خودرو باید پرداخت شود.

توضیحات مهم 

  • شرکت رامک خودرو متعهد است در صورت کاهش تعرفه گمرکی در زمان تحویل نسبت به زمان آغاز طرح فروش، متناسب با کاهش تعرفه، قیمت نهایی خودرو را محاسبه و کاهش دهد.
  • نرخ سود عدم تحویل 23 درصد سالیانه است و هدیه طرح تعلق نمی‌گیرد. نرخ سود تاخیر نیز 23 درصد سالیانه خواهد بود.
  • تمامی قیمت‌ها به صورت علی‌الحساب هستند.
  • نرخ سود انصراف 15 درصد است.
  • خودروهای تحویلی دارای 5 سال یا 150 هزار کیلومتر گارانتی هستند.
  • نرخ سود عدم تحویل و یا تاخیر 17 درصد سالیانه است.

مهدی درکی

حدود یک سال است که به پیشه مترجمی و نویسندگی مطالب در دنیای خودرو وارد شده ام. تلاش‌بر این است تا با قرار‌ دادن مطالب روز خودرویی در اختیار هموطنان رضایت خاطر شما عزیزان میسر گردد... .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا