مکمل بنزین
خبرداخلی

حضور 4 خودروساز ایرانی در بین 100 شرکت برتر ایران در سال 96 + لیست 100 شرکت

به گزارش چرخان، هر ساله سازمان مدیریت صنعتی ایران در گزارشی 100 شرکت برتر کشور را معرفی می‌کند که معمولا این آمار مورد استفاده شرکتهای برگزیده شده قرار گرفته و بهانه خوبی برای تبلیغات آنها می‌شود. هر یک از حوزه‌های رسانه‌ای تخصصی فعال در زمینه‌های اقتصادی به شرکتهای مرتبط با حوزه کاری خودشان می‌پردازند که برای ما نیز حضور 4 شرکت خودروساز ایرانی در بین 100 شرکت برتر کشور در سال 96 قابل توجه بود.

100 شرکت برتر ایران

در این لیست صدتایی که در رده‌های اولیه آن بسیاری از نهادهای مالی مثل بانکها و شرکتهای سرمایه‌گذاری حضور دارند، 4 شرکت خودروساز داخلی نیز دیده می‌شوند که در میان این 4 شرکت، گروه خودروسازی ایران‌خودرو بهترین رتبه را در اختیار دارد.

شرکت برتر

گروه خودروسازی ایران‌خودرو با در اختیار داشتن رتبه سوم لیست صد شرکت برتر، توانسته بالاتر از بانکهای بزرگ کشور قرار بگیرد و این نکته جالبی برای قدرت مالی این شرکت محسوب می‌شود.

 

شرکت برتر

گروه خودروسازی سایپا دیگر شرکتی است که در بین ده شرکت اول این لیست صدتایی دیده می‌شود. این گروه خودروسازی بالاتر از بانکهای بزرگ کشور مانند بانک رفاه و بانک آینده در رده هفتم این لیست دیده می‌شود.

 

شرکت برتر پارس خودرو

گروه خودروسازی پارس خودرو نیز در بین 50 شرکت اول لیست صدتایی “صد شرکت برتر” حضور دارد و در این رده‌بندی توانسته رتبه 35 را از آن خود کند. نکته جالب توجه در مورد رتبه پارس خودرو قرار گرفتن این شرکت بالاتر از شرکت بیمه آسیا که بهترین رتبه شرکتهای بیمه‌ای را دارد، است.

 

گروه بهمن شرکت برتر

آخرین شرکت خودروساز حاضر در این لیست نیز گروه بهمن است که توانسته رده شصتم لیست صد شرکت برتر ایران را از آن خود کند. این شرکت نیز بالاتر از شرکتهای بیمه بزرگ ایران مانند پارسیان و کارآفرین و معلم قرار گرفته است.

گفتنی‌است که شرکتهایی مثل ایساکو و کروز نیز در این رده‌بندی حضور دارند که شرکتهای وابسته به صنعت خودروسازی کشور محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: وزیر صنعت: خودروسازان ایرانی رضایت مردم را جلب نکردند

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا