مکمل بنزین
شرایط فروش

خرید اینترنتی محصولات کرمان موتور با تسهیلات ویژه برای دوران کرونا! (اردیبهشت 99)

فروش ویژه اینترنتی دو محصول پرطرفدار شرکت خودروسازی کرمان موتور از روز نخست اردیبهشت ماه سال 99 آغاز خواهد شد که این اتفاق که جزو برنامه ریزی‌های بلندمدت این خودروساز برای بهبود وضعیت فروش‌هایش بوده، حالا با حضور بیماری کرونا جدیت بیشتری پیدا کرده است.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی کرمان موتور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که شرایط فروش ویژه دو محصول جدید خود را به صورت اینترنتی آغاز کرده و با توجه به وجود بیماری کرونا در کشور و همچنین رعایت حال مشتریان، کلیه مراحل ثبت سفارش را به صورت اینترنتی انجام می‌دهد.

جک اس3 جک S3 جک S3 اتوماتیک جک S3این شرکت با پیام زیر عملا دوره جدید فروش‌های خود را آغاز نموده و به نظر می‌رسد که جزو معدود شرکت‌های خصوصی خودروسازی کشورمان خواهد بود که توانسته زیرساخت‌های کامل فروش اینترنتی را مهیا نماید.

#در_خانه_بمانیم تنها یک شعار نیست. شرکت کرمان موتور همواره سعی در همراهی کانون خانواده و تجلی نمادی از امنیت و آسایش بوده است.

اکنون نیز با توجه به شرایط پیش آمده و ورود ویروس کووید 19 به کشورمان سعی در ایجاد بستری امن برای مشتریان خود داریم. همگان با توجه به توصیه‌های بهداشتی انجام شده و با وجود ایجاد مشکلات بسیار در زندگی روزمره ترجیح می‌دهند برای در امان ماندن از این ویروس و حمایت از کادر درمانی جز در موارد ضروری از خانه خارج نشوند. در این راستا ما نیز تصمیم گرفته‌ایم به جهت همراهی با مشتریان، امکان خرید کلیه محصولات کرمان موتور را در بستر اینترنت فراهم نماییم.

از این پس تمامی شرایط فروش  شرکت کرمان موتور که در وب‍سایت” https://kermanmotor.com/fa/ ” اعلام می‍شوند در لینک “http://sales.kermanmotor.ir/” قابل خریداری هستند.

 

این تصمیم کرمان موتور در حالی است که این شرکت قیمت جدید دو محصول جک اس3 و جک اس5 را اعلام کرده و شرایط فروش و پیش فروش خود را با امکان دریافت تسهیلات با بهره پایین را نیز فراهم کرده است. در ادامه جزئیات هر کدام از این خودرو را مشاهده می‌نمایید.

جک اس5 - JAC S5لازم به ذکر است که این شرکت صرفا به منظور تامین سلامت مشتریان این امکان را درحال حاضر فراهم کرده و کلیه درخواست های خرید خودرو نیز به صورت اینترنتی قابل ثبت خواهد بود و به هیچ وجه امکان ثبت سفارش به صورت حضوری مهیا نخواهد بود. همچنین گفتنی است که اقساط تسهیلات این طرح فروش از سال 1400 آغاز خواهد شد و مشتری از سود مشارکت 19 درصدی بهره مند می‌شود. همچنین چک اقساط نیز در زمان صدور دعوتنامه دریافت شده و ظرفیت محصولات تعیین شده برای این شرایط فروش محدود و به محض اتمام ظرفیت، سایت ثبت نام بسته خواهد شد.

 

شرایط فروش خودروی جک اس 3

شرایط فروش خودروی جک اس 5

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا