مکمل بنزین
نمایشگاه خودروگوناگوناخبار روز خودروتحلیلیخبر

تیر خلاص وزیر صمت به نمایشگاه خودرو تهران شرکت ایده‌پرداز هرمس؛ نمایشگاهی دیگر برگزار می‌شود!

براساس آخرین اخبار، قرار است تا از اواخر مردادماه سال جاری، نمایشگاهی تحت عنوان نمایشگاه تحول صنعت خودرو برگزار شود. رویدادی که باتوجه به برخی شایعات، وزیر صمت تمامی خودروسازان را ملزم به حضور در آن کرده و به همین علت، انتقادات فراوانی به این اقدام وزیر وارد شده است.

همانطور که مستحضرید، حدود سه ماه پیش بود که چهارمین دوره نمایشگاه خودرو تهران در شهر آفتاب برگزار شد. نمایشگاهی که حتی فاطمی امین به عنوان وزیر صمت، به آن پا نگذاشت و جای تعحب دارد که بجای وی، وزیر ورزش و جوانان به بازدید نمایشگاه خودرو پرداخت!

نمایشگاه تحول صنعت خودرو

 

اما براساس اطلاعات بدست آمده، قرار است نمایشگاه تحول صنعت خودرو، نه در شهر آفتاب و نه توسط شرکت ایده پرداز هرمس برگزار شود؛ بلکه در مکان نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. همین عامل این روزها سر و صدای زیادی به پا کرده و به نوعی ضربه مستقیمی خصوصا به شرکت برگزارکننده نمایشگاه خودرو در شهر آفتاب است!

زیرا درصورت شرکت تمامی خودروسازان در نمایشگاه تحول صنعت خودرو، دیگر کمتر خودروسازی نسبت به حضور در نمایشگاه‌های شهر آفتاب رغبت نشان خواهد داد؛ و عملا فاتحه سری نمایشگاه‌های خودرویی شهر آفتاب شرکت ایده‌پرداز هرمس خوانده خواهد شد.

متاسفانه همواره ناهماهنگی‌های این چنینی در صنعت خودرو میان مسئولین دیده می‌شود. سوال‌های این‌چنینی برای همه ایجاد شده که چرا وزیر صمت در زمان برگزاری نمایشگاهی که از چندماه گذشته برای آن برنامه‌ریزی شده، حمایت نکرده و در آن نیز حضور نیافت؟! اما به یک‌باره و ناگهان، چطور تصمیم به برگزاری نمایشگاه خودرو و ملزم کردن تمامی خودروسازان به حضور در آن گرفته است؟!

مسئولین محترم، بودجه شرکت‌ها هم حق‌الناس است؛ باد هوا نیست که با تصمیم‌های ناگهانی، باعث اسراف منابع آنها می‌شوید…

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا