مکمل بنزین
شرایط فروش

شرایط جدید پيش‌فروش ساندرو استپ وی توسط پارس خودرو اعلام شد

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی پارس خودرو در اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط پیش‌فروش ساندرو استپ وی یکی از خودروهای محبوب و پرطرفدار خود خبر داد که طبق این طلاعیه مشتریان و متقاضیان این خودرو می‌توانند از امروز با مراجعه به سایت رسمی شرکت سایپا و یا نمایندگی‌های مجاز این شرکت نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام نمایند.

گروه خودروسازی پارس خودرو در اطلاعیه خود از درخواست مشتریان این شرکت برای عرضه ساندرو استپ وی گفته و افزوده است: با توجه به درخواست‌های مکرر مشتریان و نمایندگی‌های مختلف سایپا نسبت به برقراری مجدد طرح پیش‌فروش محصولات پارس خودرو علی‌الخصوص ساندرو استپ وی، این شرکت اقدام به پیش‌فروش این خودرو کرده است که از تاریخ 2 اسفند 96 آغاز می‌شود و تا پایان ظرفیت ادامه خواهد داشت.

از مشخصات بارز استپ وی می‌توان به این توضیح اشاره کرد: پیشرانه این خودرو همانند تندر ۹۰ بوده و در واقع همان موتور چهار سیلندر K4M است. حجم این موتور دقیقا برابر با ۱۵۹۸ سی‌سی بوده و قادر به تولید ۱۰۵ اسب بخار نیرو و ۱۴۰ نیوتن متر گشتاور خواهد بود. بیشتر بخوانید …

در اطلاعیه منتشر شده در سایت رسمی پارس خودرو موعد تحویل خودروهای ثبت نامی مهر و آبان سال آینده عنوان شده است که مشتریان ساندرو استپ وی می‌توانند با پرداخت 27 میلیون تومان برای نوع اتوماتیک این خوردو و 24 میلیون تومان برای نوع دستی آن ثبت نام خود را انجام دهند.

رضا سبكروح قائم مقام معاونت بازاريابي و فروش گروه خودروسازي سايپا در مصاحبه‌ای که با خبرنگاران داشت عنوان کرد: برای توزیع عادلانه محصولات پرطرفدار در بین مردم در این طرح فروش نیز ثبت نام برای هر کد ملی یکبار انجام خواهد شد و به عبارت دیگر هر کد ملی صرفا می‌تواند یک خودرو در این طرح پیش فروشی ثبت نام نماید.

داچا ساندرو استپ وی

سبکروح در ادامه افزود: برای مشتریان این طرح سود مشارکت نیز در نظر گرفته شده است که رقم این سود 15 درصد بوده و آن دسته از مشتریانی که به هر دلیل از دریافت خودرو منصرف می‌شوند می‌توانند از سود انصراف 12 درصدی استفاده کنند. همچنین آن دسته از مشتریانی که تابحال موفق به ثبت نام در طرح فروش این خودرو نشده‌اند می‌توانند در این طرح پیش‌فروش ثبت نام کنند و سایت برای افرادی که سابقه خرید این خودرو را دارند بسته خواهد بود.

قائم مقام معاونت بازاريابي و فروش گروه خودروسازي سايپا در پایان گفت: مشتریانی که قصد خرید این خودرو را دارند می‌بایست با مراجعه به سایت رسمی شرکت سایپا و یا مراجعه به نمایندگی‌های مجاز سایپا در سرتاسر کشور نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. بدیهی است به محض اتمام ظرفیت، امکان ثبت نام بسته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: مقایسه ساندرو هاچبک با ساندرو استپ وی: دوقلوهای نا همسان!

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا