مکمل بنزین
گوناگونخبر

اتومبیل الکتریکی Volvo در سال 2019 راهی بازار می‌شود

کمپانی Volvo را با خودروهای سنگینش می‌شناسیم؛ علاوه بر این، ولوو در بخش اتومبیل‌های الکتریکی نیز از شرکت‌های مدعی و پر تلاش است. چندی پیش بود که این شرکت، محصولی با نام XC90 که از ورودی V60 برخوردار است را به‌طور هیبریدی عرضه کرد. با این حال هنوز شاهد اتومبیل تمام الکتریکی نبود‌ه‌ایم. شایعات جدید خبر از ساخت اولین خودروی تمام الکتریکی ولوو می‌دهند.dpls4bj5

این کمپانی سوئدی، بالاخره اعلام آمادگی خود را برای ورود به این بخش از اتومبیل‌های الکترونیک اعلام کرد و قرار است تا در سال 2019، شاهد اولین خودروی تمام الکتریک ولوو باشیم. علاوه بر این، ولوو در پی عرضه‌ نسخه‌ هیبریدی تمام خودروهایش با نام “سری 40” است.

بد نیست که به مشخصات این اتومبیل‌ها نیز بپردازیم؛ از نظر اندازه، با محصولاتی مشابه با S60 مواجه خواهیم بود که همچون مدل 3 تسلا، تا 480 کیلومتر (بیش از 300 مایل) شارژدهی خواهند داشت. یک تنظیم دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک نیز احتمالا برای این خودروها در نظر گرفته خواهد شد. هنوز اطلاعاتی در مورد سایر بخش‌ها منتشر نشده است اما استفاده از یک سیستم تعلیق دو جناغی و سیستم تعلیق گازی، تقریبا قطعی به نظر می‌رسد.

طبق اعلام مدیر اجرایی این کمپانی، هدف نهایی ولوو، تامین 10 درصد از فروش محصولاتش توسط خودروهای الکتریکی‌ در 24 ماه آینده است. به نظر می‌رسد که زمان متفاوت نگاه کردن به خودروهای الکتریکی فرا رسیده باشد.

 

 

مهدی خرسندی

یک نوجوان عاشق فناوری روز دنیا خوشحالم که برای شما عزیزان می‌نویسم و امیدوارم که متفاوت‌ترین تجربه رو در چرخان داشته باشید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا