مکمل بنزین
شرایط فروش

کرمان موتور شرایط فروش جک S5 ویژه اسفند ۹۶ را اعلام کرد!

به گزارش چرخان، شرکت کرمان موتور فروش خودروی شاسی‌بلند چینی جک S5 را با مدل ۹۷ از اول اسفندماه ۹۶ تا زمان تکمیل ظرفیت به متقاضیان واگذار خواهد کرد.

در این طرح شرایط فروش، خودروی جک S5 با قیمت مصوب ۱۰۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان (افزایش قیمت حدود ۵ میلیون تومان نسبت به ماه گذشته) به دو صورت اقساطی و پیش‌فروش عرضه می‌شود.

علاقه‌مندان برای خرید این خودرو به صورت پیش‌فروش می‌بایست در دو مرحله کل مبلغ را پرداخت کنند. در مرحله اول (ثبت‌نام) مبلغ نقدینگی ۵۰ میلیون تومان مورد نیاز است. مابقی مبلغ خودرو در زمان صدور دعوت‌نامه اخذ خواهد شد.

متقاضیان خرید خودروی جک S5 به صورت اقساطی می‌توانند با انتخاب اقساط ۱۲ ماهه (۴ میلیون تومان) انتخاب اقساط ۲۴ ماهه (۲ میلیون و ۱۶۵ هزار تومان) و یا با انتخاب حداکثر زمان پرداخت اقساطی ۳۶ ماهه (۱ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان) خودروی جک S5 را خریداری نمایند. البته مبلغ تسهیلات در نظر گرفته شده از سوی کرمان موتور برای این خودروی چینی ۴۵ میلیون تومان است.

در این ابلاغیه سود مشارکت ۱۸ درصد و سود انصراف ۱۵ درصد اعلام شده است. همچنین ۲.۵ درصد نرخ سود تاخیر در تحویل خودرو در نظر گرفته شده است. وضعیت سند در صورت انتخاب شرایط فروش اقساطی تا زمان تسویه حساب نهایی در رهن شرکت باقی خواهد ماند. در صورت خرید به صورت طرح پیش‌فروش وضعیت سند آزاد است. زمان تحویل خودرو خرداد ۹۷ خواهد بود.

نکات مهم

  • ۲۵ مرداد سال ۹۷ تاریخ اولین چک به صورت پرداخت اقساطی به صورت هر ۳ ماه یکبار خواهد بود.
  • در این طرح خودروی مورد نظر بدون بیمه واگذار نمی‌شود و هزینه آن به مبلغ اقساط اظافه گردیده است.
  • کلیه هزینه‌ها، مالیات‌ها، عوارض، بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده و سایر هزینه‌هایی که قانون پرداخت آن را بر عهده مشتری و مصرف کننده گذاشته است بر اساس تعرفه‌های سال ۹۶ محاسبه شده است. بدیهی است در صورت تغییر قوانین و نرخ‌ها در زمان تحویل خودرو، پرداخت مابه التفاوت بر عهده متقاضیان می‌باشد.

مهدی درکی

حدود یک سال است که به پیشه مترجمی و نویسندگی مطالب در دنیای خودرو وارد شده ام. تلاش‌بر این است تا با قرار‌ دادن مطالب روز خودرویی در اختیار هموطنان رضایت خاطر شما عزیزان میسر گردد... .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا