مکمل بنزین
تحلیلیخبر

بدترین خودرو ساخته شده تا به امروز را بشناسید!

در این دنیا کم نبوده‌اند خودروهایی که به بهانه‌هایی در میان مردم به عنوان خودروی بد از آن‌ها یاد می‌شود. با این وجود، بدترین ماشین دنیا، خودرویی نام Hoffman است که بعد از جنگ جهانی دوم در کشور آلمان (سال 1951) تولید شد که از طراحی عجیب و غریبی بهره می‌برد و مشکلات بسیاری دارد! در این مطلب قصد داریم به این خودرو بپردازیم؛ پس در ادامه با چرخان همراه باشید.hoffman

به طراحی این محصول بپردازیم؛ جایی که نه از جلو نمای جذابی را می‌بینیم و نه از پشت! به محل قرار گیری چراغ‌ها، آینه و چرخ‌ها نیز نپردازیم بهتر است، چرا که تصویر بالا خود گویای همه چیز است!

علاوه بر طراحی که مشکلات بزرگ دارد، در بخش‌های داخلی نیز ایرادات فراونی همچون نحوه کارکرد عجیب شیشه‌ها، صندلی‌های بد و محل قرار گیری بد گیربکس در Hoffman دیده می‌شود و تمامی این‌ها به نابود شدن تجربه‌ی رانندگی کمک شایانی می‌کند. میزان قدرت این خودرو، 6 اسب بخار است و برای استفاده از تمام قدرت نیز می‌بایست وزن کمی را داشته باشید.

برای آشنایی بیشتر با این محصول، بهتر است به تماشای ویدیویی در رابطه با آن بنشینید:

[aparat]tiL0e[/aparat]

معلوم نیست هدف کمپانی سازنده از ساخت این خودرو چه بوده است اما ای کاش این خودرو هیچ‌وقت تولید نمی‌شد.

 

مهدی خرسندی

یک نوجوان عاشق فناوری روز دنیا خوشحالم که برای شما عزیزان می‌نویسم و امیدوارم که متفاوت‌ترین تجربه رو در چرخان داشته باشید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا