مکمل بنزین
مشاوره خریدخبرداخلی

آخرین قیمت خودروهای داخلی در بازار و درب نمایندگی؛ بازهم گران شدند

به گزارش چرخان، با نزدیک شدن هر روزه به ایام پایانی سال و ورود به سال جدید گزارش قیمت بازار نیز به صورت لحظه‌ای شده و بسیاری از قیمتها به صورت روزانه دچار تغییر قیمت می‌شوند و بازار خرید و فروشها نیز رونق زیادی گرفته و حجم معاملات به گونه قابل توجه بالا می‌رود. در این گزارش قیمتی نیز به آخرین قیمت خودروهای داخلی در بازار آزاد و درب نمایندگی می‌پردازیم که امیدواریم مورد استفاده شما واقع شود.

 

اولین خودرو از خودروهای مورد بررسی ما در این لیست قیمتی سایپا 111 است که یکی از پرفروش‌ترین خودروهای ارزان‌قیمت بازار است که در نمایندگی سایپا با قیمت 21 میلیون و 243 هزار تومان عرضه شده و قیمت این خودرو در بازار آزاد چیزی در حدود 24 میلیون و دویست هزار تومان است.

 

پراید 132 دیگر خودرو از خانواده پراید است که در نمایندگی سایپا با قیمت 20 میلیون و 845 هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شود. همین خودرو در بازار آزاد با قیمت 23 میلیون و هشتصد هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

چانگان اتوماتیک دیگر خودرویی است که در بازار آزاد با قیمت 71 میلیون و 600 هزار تومان معامله می‌شود که قیمت کارخانه این خودرو 69 میلیون و 57 هزار تومان بوده و تفاوت قیمت اندکی نسبت به دیگر خودروها در بازار و کارخانه برای این خودرو وجود دارد.

 

سراتو سایپا

یکی دیگر از خودروهای مورد بررسی ما در این گزارش قیمتی خودروهای داخلی در بازار و نمایندگی، “سراتو با آپشن” است که در بازار آزاد با قیمت صد و ده میلیون تومان خرید و فروش می‌شود که افزایش قیمت یک میلیون تومانی را نسبت به روزهای اخیر نشان می‌دهد و قیمت کارخانه این خودرو 104 میلیون و 158 هزار تومان است.

از خانواده محصولات ارزان‌قیمت ایران‌خودرو نیز می‌توان به خودروی سمند اشاره کرد که مدل ای‌اف7 بنزینی آن در بازار آزاد با قیمت 35 میلیون و پانصد هزار تومان قیمت‌گذاری شده و قیمت ایران‌خودرویی آن 32 میلیون و نوزده هزار تومان است. اگر به دنبال خرید مدل دوگانه‌سوز این خودرو هستید باید بدانید که قیمت بازار آزاد این خودرو چیزی در حدود 37 میلیون و پانصد هزار تومان بوده و قیمت نمایندگی این خودرو 33 میلیون و 628 هزار تومان تعیین شده است.

پژو 405 دیگر خودرو از خانواده محصولات ایران‌خودرو است که در بازار آزاد با قیمت 32 میلیون و 600 هزار تومان مورد معامله قرار می‌گیرد. این خودرو نیز با افزایش قیمت 200 هزار تومانی در بازار مواجه شده است. همچنین ایران‌خودرو برای این خودرو قیمت 30 میلیون و 643 هزار تومان را تعیین کرده است.

 

پژوپارس نیز با قیمت 41 میلیون و پانصد هزار تومان در بازار آزاد و 37 میلیون و 990 هزار تومان در نمایندگی ایران‌خودرو قابل خریداری است. پژو 207 اتوماتیک دیگر خودرویی است که امروز با افزایش قیمت یک میلیون تومانی در بازار آزاد روبرو شده و با قیمت 56 میلیون تومان بین اهالی بازار خرید و فروش شده است. قیمت نمایندگی این خودرو 49 میلیون و 434 هزار تومان تعیین شده است.

 

آخرین خودرو از لیست گزارش قیمت خودروهای داخلی در بازار و درب نمایندگی 5 اسفند 96 در چرخان نیز به برلیانس 230 دستی تعلق دارد که در بازار آزاد با قیمت 41 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود که این خودرو نیز افزایش قیمت 700 هزار تومانی را تجربه نموده است. قیمت کارخانه این خودرو 39 میلیون و 900 هزار تومان بوده و استقبال مردم در بازار به گونه‌ایست که افزایش قیمت آن دور از ذهن نیست.

 

بیشتر بخوانید: شرایط جدید فروش و پیش‌فروش نقد و اقساط سایپا برای نوروز ۹۷ اعلام شد

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

  1. عالی
    قیمتها هر روز رو به بالا
    اون وقت چطوری با حقوق کممون بخریمشون؟

    1. سلام مهدی جان
      فکر کنم تورم فقط برای خودروسازها محاسبه میشه نه ما :دی

  2. سلام.این ثبات اقتصاد کشوررو نشان میدهد وای برما!!!!!!

    1. سلام عبدالرضا جان
      خوبی؟ نبودی چند وقت دلمون تنگ شده بود برات.

      1. سلام.خیلی ممنون از لطف شما جناب ذاکری عزیز درقدمت هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا