مکمل بنزین
گوناگونخبر

پیشرانه بی‌ام‌و M8 رندر تنها یک رویا تا واقعیت است!

شاید اگر بیشتر خریداران خودرو مایل به خریدن اتومبیل‌های قدرتمند V12 (سدان) به جای خودروهای شاسی بلند (SUV) بودند احتمالا می‌توانستیم در حال حاضر یک همچین خودرویی سوار شویم.

زمانی که بی‌ام‌و سری ۸ در دهه ۱۹۹۰ عرضه شد. که از بعضی لحاظ واقعا بی‌نظیر بود. اما اگر بخواهیم صادقانه بگوییم مسائلی مربوط به تعمیر و نگهداری در مورد این خودرو وجود داشت اگر چه پیشنهاد‌هایی در مورد V12 عنوان شد اما هرگز به گزینه هاردکر M که همیشه مدنظرمان بود نرسیدیم.

باید بگوییم که سری ۸ جدید که به مدت بسیار محدودی به نمایش گذاشته خواهد شد باعث ایجاد هیجانی جهانی برای خودرو دوستان شده است. در واقع این رندر خاص محصول Prisk Rain در فیس بوک است. برای شروع باید گفت که بله. ما می دانیم که این مدل، انتخاب معمولی برای یک طراحی متوسط موتور نیست. اما به ما اجازه دهید تا با نگاهی به قلب این اتومبیل بگوییم که آیا بهتر نبود که این خودرو را M1 نام گذاری می‌کردند!؟

اگر بخواهیم بی‌پرده صحبت کنیم از نظر ما نام Yugo GV-R شاید مناسب‌تر بود. آنچه که واقعا ما را در مورد بی ام و رندر تحت تاثیر قرار می‌دهد و شگفت انگیز است، این است که چگونه ظاهر مطلوب و دلربای سری ۸  بی ام و به طراحی موتور میانه این خودرو منتقل می شود و واقعا هماهنگی بی‌نظیری به بیننده القا می‌کند. این خودرو این انعطاف را در طراحی خود دارد که طراحان می‌توانند به راحتی باله‌ها را به سمت بالاتر متمرکز کنند. اما در قسمت شکاف کنار جلوی این خودرو، به صورت ایده‌ال کار نشده است. خودروهایی که در سگمنت شاسی بلند قرار دارند به طرز عجیبی با فروش بالا مواجه شده‌اند و تقاضا برای خرید از این کلاس خودرو به شدت بالا رفته است. مرسدس بنز به عنوان پروژه اول و آئودی به عنوان R8 می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای جایگزینی M1 به شمار بیایند.

مهدی درکی

حدود یک سال است که به پیشه مترجمی و نویسندگی مطالب در دنیای خودرو وارد شده ام. تلاش‌بر این است تا با قرار‌ دادن مطالب روز خودرویی در اختیار هموطنان رضایت خاطر شما عزیزان میسر گردد... .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا