Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

شرایط فروش نقدی و اقساطی لیفان ۸۲۰ با مدل ۹۶ و مدل ۹۷ ویژه اسفند ۹۶ اعلام شد + قیمت

به گزارش چرخان، شرکت کرمان موتور طبق ابلاغیه‌ای شرایط فروش نقدی و اقساطی لیفان ۸۲۰ را ویژه اسفند ۹۶ اعلام کرد. در این طرح کرمان موتور فروش لیفان ۸۲۰ در هر دو مدل ۹۶ و مدل ۹۷ با اختلاف قیمت ۷ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان به متقاضیان عرضه خواهد کرد. این طرح تا ۱۵ اسفند ماه فعال خواهد بود.

قیمت مصوب لیفان ۸۲۰ مدل ۹۶ معادل ۹۱ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان همراه با تحویل ۱ ماهه (در صورت خرید نقدی وضعیت سند آزاد است)  به مشتریان واگذار خواهد شد.
لیفان ۸۲۰ مدل ۹۷ نیز با قیمتی معادل ۹۹ میلیون تومان همراه با موعد تحویل ۱ ماهه عرضه خواهد شد.

شرایط فروش اقساطی لیفان ۸۲۰ مدل ۹۶ (اسفند ۹۶)

متقاضیان قادر خواهند بود خودروی لیفان ۸۲۰ را به صورت اقساطی خریداری نمایند. در این بخشنامه علاقه‌مندان بسته به انتخاب خود می‌توانند اقساط ۱۰، ۲۰، ۳۰ و نهایتا ۴۰ ماهه را برای پرداخت ماهیانه انتخاب کنند. با حداقل مبلغ نقدینگی ۳۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به عنوان پیش‌پرداخت در مرحله اول (ثبت‌نام) متقاضیان می‌توانند با انتخاب اقساط ۱۰ ماهه (مبلغ ۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان) اقساط ۲۰ ماهه (مبلغ ۳ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان) اقساط ۳۰ ماهه (مبلغ ۲ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان) و با انتخاب اقساط بلند مدت ۴۰ ماهه (مبلغ ۲ میلیون و ۶۰ هزار تومان) این خودرو را خریداری نمایند.

در صورت پرداخت ۴۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در مرحله پیش‌پرداخت طبیعتا مشتریان نرخ سود کمتری را متقبل خواهند شد و می‌توانند با انتخاب اقساط ۱۰ ماهه (مبلغ ۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان) اقساط ۲۰ ماهه (مبلغ ۲ میلیون و ۳۶۰ هزار تومان) اقساط ۳۰ ماهه (مبلغ ۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان) و با انتخاب حداکثر زمان اقساط ۴۰ ماهه (مبلغ ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان) اقدام به خرید این خودروی چینی نمایند.

شرایط فروش اقساطی لیفان ۸۲۰ مدل ۹۷ (اسفند ۹۶)

متقاضیان خرید خودروی لیفان ۸۲۰ مدل ۹۷ می‌توانند این خودرو را به صورت اقساط همراه با پیش پرداخت ۴۱ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان و انتخاب اقساط ۱۰ ماهه (مبلغ ۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان) اقساط ۲۰ ماهه (مبلغ ۳ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان) اقساط ۳۰ ماهه (مبلغ ۲ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان) و یا با انتخاب اقساط بلند مدت ۴۰ ماهه (مبلغ ۲ میلیون و ۶۰ هزار تومان) این خودرو را خریداری نمایند.

اما در صورت پرداخت نقدینگی ۵۰ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان در مرحله اول (ثبت‌نام) متقاضیان می‌توانند با انتخاب اقساط ۱۰ ماهه (مبلغ ۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان) اقساط ۲۰ ماهه (مبلغ ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان) اقساط ۳۰ ماهه (مبلغ ۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان) و یا با انتخاب اقساط بلند مدت ۴۰ ماهه (مبلغ ۱ میلیون و ۵۹۰ هزار تومان) این خودرو را خریداری نمایند.

نکات مهم

  • اقساط ماهیانه یا هر ۳ ماه یک چک ۹۷/۳/۲۴ تاریخ اولین چک در صورت پرداخت اقساط به صورت هر ۳ ماه یکبار است.
  • بدون بیمه بدنه خودروها واگذار نخواهند شد.
1 نظر
  1. حمید می گوید

    حیف پول که بدی آشغال بازیافت چین.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.