مکمل بنزین
گوناگونخبر

خودروی الکتریکی اپل 55 هزار دلار قیمت خواهد داشت

کمپانی اپل در حال کار بروی خودروی الکتریکی خود است و تاکنون اخبار زیادی در این رابطه منتشر شده است. با این‌که هنوز این خبر از سوی اپل رسما تایید نشده اما شایعات زیادی در رابطه با این پروژه فضای مجازی را پر کرده و حالا در آخرین شایعه قیمت احتمالی این خودرو مشخص شده است.apple-store-sign-640x480

تحلیل‌گران با توجه به ویژگی‌های احتمالی این محصول، قیمتی در حدود 55 هزار دلار را برای آن تعیین کرده‌اند. قیمتی که شاید در نگاه اول برای محصول شرکتی که هیچ تجربه‌ای در این زمینه ندارد، زیاد باشد.

به نظر می‌رسد Apple Car یا همان خودروی اپل، از سیاست کاری مخصوص اپل بهره می‎گیرد؛ درست مانند راهی که این شرکت در تولید محصولی همچون اپل واچ به کار گرفت و از قطعاتی متنوع در چندین مدل متخلف آن با قیمت‌های متفاوت استفاده کرد (این یعنی قطعا شاهد مدل‌های بسیار گران‌تر از 55 هزار دلار نیز خواهیم بود). همچنین باید گفت که در سال 2019، تعداد 200 هزار دستگاه از این خودرو عرضه خواهد شد و ممکن است در سال‌های بعد از آن نیز شاهد تولید تعداد بیشتری از این خودرو باشیم.

علاوه بر موارد فوق، تحلیل‌گران معتقدند که خودروی اپل می‌تواند از خودروهای شرکتی مانند تسلا نیز موفق‌تر باشد؛ موردی که شاید ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا از شنیدن آن خوشنود نشود!

مهدی خرسندی

یک نوجوان عاشق فناوری روز دنیا خوشحالم که برای شما عزیزان می‌نویسم و امیدوارم که متفاوت‌ترین تجربه رو در چرخان داشته باشید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا