مکمل بنزین
خبرداخلی

طرح ویژه پرداخت “خسارت خواب خودرو در تعمیرگاه” توسط یک شرکت داخلی!

به گزارش چرخان، طی چند سال اخیر که شرکتهای مختلف خودروسازی و شرکتهای واردکننده خودرو در حال افزایش است، یکی از مسائلی که مورد توجه آنها قرار گرفته تا بتوانند رضایت مشتریان را جلب کنند، توجه بیشتر به بحث خدمات پس از فروش است که در جدیدترین این اقدامات، یکی از شرکتهای خودروسازی داخلی که البته بیشتر واردکننده است، اقدام به پرداخت خسارت خواب خودرو در تعمیرگاه کرده که مورد توجه مشتریان قرار گرفته است.

هیوندای النترا 2018

طبق این طرح که توسط بم خودرو اجرایی می‌شود، مشتریانی که در دوره گارانتی بیش از دو روز خودروی خود را به دلیل حضور در تعمیرگاه در اختیار نداشته باشند و یا خودروهایی که در دوره وارانتی بیش از 7 روز معطل وصول قطعه باشند و خودرویشان در تعمیرگاه بماند، می‌توانند برای هر روز معطلی، از این شرکت خسارت دریافت کنند.

نظام‌الدین وفا مدیرعامل بم خودرو  در مصاحبه‌ای که با خبرنگاران داشت، گفت: بیش از 5 درصد از قطعات یدکی محصولات و خودروهای هیوندای توسط تولیدکنندگان داخلی تامین می‌شود. همچنین به دلیل فرایندی که برای داخلی‌سازی محصولات هیوندای در کشور انجام می‌شود، روز به‌روز بر تامین بیشتر قطعات محصولات هیوندای از داخل کشور نیز افزوده خواهد شد.

هیوندای سانتافه

مدیرعامل بم خودرو در ادامه به جزئیات پرداخت خسارت خواب خودرو پرداخت و افزود: طبق شرایطی که گفتم به خودروهای مشتریان خسارت خواب خودرو  پرداخت می‌شود که مبلغ این خسارت پانزده ده هزارم قیمت خودرو خواهد بود که پس از گذشت دو روز در دوره گارانتی و گذشت 7 روز در دوره وارانتی به مشتریان پرداخت می‌شود.

این شرکت، خدمات پس از فروش مربوط به برندهای دیگری از جمله جک، جیلی و لیفان را نیز انجام می‌دهد. تعداد نمایندگان بم خودرو در سرتاسر کشور حدود 200 عدد است که 46 نماینده مختص محصولات هیوندای هستند. به زودی مشتریان هیوندای شاهد راه‌اندازی تعمیرگاه‌های مجهز با استانداردهای روز در کشور خواهند بود که کیفیت خدمات شرکت را افزایش خواهد داد.

هیوندای النترا وارداتی 2018

وی در ادامه افزود: در سال جاری مجوز 15 نماینده لغو شده است که دلیل این لغو مجوز مواردی از جمله عدم ارایه کیفیت مناسب در تعمیر و شکایت مشتریان و … است که در بازرسی‌های ما محرز شد و تصمیم بر لغو مجوز این نمایندگی‌ها گرفتیم. ما برای اینکه بتوانیم خدمات خوبی به مشتریانمان ارائه کنیم، برنامه‌های مختلفی را به زودی اجرایی می‌کنیم ولی فی‌الحال باید بگویم که مشتریان برای استفاده از گارانتی صرفا به نمایندگی‌های مجاز مراجعه کنند چرا که با استفاده از قطعات یدکی غیراصل، گارانتی خودرو خود را از دست خواهند داد.

بیشتر بخوانید: تحویل ۳۰ روزه ؛ کلاهبرداری جدید بعضی از شرکتهای واردکننده خودروهای خارجی !

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام.اگه کاری به بالا بودن غیر منطقی قیمت خودرو نداشته باشیم این جای امیدواری است که خودرو سازی پیدا شده به مشتر ی خود احترام گذاشته، این را باید به فال نیک گرفت.

    1. شاید زیاد شدن شرکتها باعث این اتفاق شده که کمی رقابتی بشه فضا.
      امیدواریم بقیه شرکتها هم دست به کار بشن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا