مکمل بنزین
گوناگونخبر

کادیلاک جدید CTS-V با قدرتی بسیار بیشتر!

کمپانی کادیلاک در نظر دارد تا عملکرد و کارایی خودروی CTS-V فعلی خود را در آینده بسیار بهتر کرده و افزایش دهد.

کادیلاک CTS-V مدل 2016 قرار است تا با قدرت 640 اسب بخار همراه با گشتاور فوق العاده 630 پوند بر فوت عرضه شود. این قدرت توسط یک موتور سوپر شارژر 6.2 لیتری V8 تولید خواهد شد. با اینکه هم اکنون در بازار آمریکا مدل‌های زیادی توان رقابت با این محصول را ندارند، اما کادیلاک نمی‌خواهد مدل جدید آن را بدون تغییر عرضه کند.

2016-cadillac-cts-v-front-three-quarter-5

این خودرو حدود 80 اسب بخار از BMW M5 و 83 اسب بخار از Mercedes-AMG E63 بیشتر است. البته مدل‌های جدید این دو خودرو هنوز وارد بازار نشده است و این بدان معنی‌ست که در صورت عرضه مدل‌های جدید بنز و بی‌ام‌و، رقابت بیشتری را با کادیلاک جدید شاهد خواهیم بود.

طبق برنامه ریزی‌های اعلام شده، مرسدس بنز کلاس E و BMW سری 5 به زودی برای سال 2017 مجددا طراحی خواهند شد و با موتورهایی قدرتمندتر از قبل وارد بازار می‌شوند. در حال حاضر کادیلاک 2016 CTS-V از رقبای خود پیشی خواهد گرفت، اما باید منتظر ماند و آینده او و رقبایش را نیز تماشا کرد.

یک منبع معتبر به خبرگزاری‌های مرتبط اعلام کرده است که قصد دارند تا قدرت این محصول را تا جای ممکن بیشتر سازند؛ اما سوال اصلی اینجاست که این افزایش چه قدر خواهد بود. موتور فعلی استفاده شده بر روی CTS-V دقیقا مشابه موتوری است که بر روی Corvette z06 استفاده شده است. البته کوروت قدرتی معادل 650 اسب بخار دارد، اما این 10 اسب بخار تفاوت در این چنین سطوحی تفاوت آن‌چنانی محسوب نمی‌شود.

اگر بی‌ام‌و و مرسدس بخواهند به تولید این محصول واکنشی نشان دهند، آنگاه باید منتظر جواب محکم کادیلاک بود!

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا