Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

دو خودروی فولکس‌واگن آلمانی مردم ایران را به صف کرد! +تصاویر

به گزارش چرخان، قطعا برای همه پیش آمده است که برای خرید یک محصول ارزان و یا مورد احتیاج در صف‌های طولانی ایستاده باشند و توجیه بسیاری از افراد در صف، مواردی از جمله ارزان بودن و یا مورد احتیاج بودن جنس مورد نظر است ولی شاید برایتان جالب باشد که روز چهارشنبه در تهران بسیاری از مردم برای خرید دو محصول گران‌قیمت از برند فولکس‌واگن آلمانی از ساعت 6 صبح به صف شدند که یکی از اتفاقات جالب در تهران بود.

پیش‌فروش فولکس‌واگن اسفند 96

روز سه شنبه خبری در چرخان منتشر کردیم که طبق آن، دور جدید پیش‌فروش دو محصول فولکس‌واگن تیگوان و پاسات توسط ماموت خودرو شروع شد که ثبت نام این پیش‌فروش از روز چهارشنبه 9 اسفند 96 آغاز می‌شد. سابقه قبلی پیش فروش این خودروها همراه با مشکلاتی نیز بود چرا که دلالان بازار بسیاری از ظرفیت خودروها را از آن خود کردند و با ایجاد بازار سیاه در بازار آزاد توانستند سود تا 100 میلیون تومان را از آن خود کنند.

بیشتر بخوانید: شرایط جدید پیش‌فروش فولکس‌واگن تیگوان و پاسات اعلام شد (اسفند ۹۶)

با توجه به اتفاقات دور اول پیش‌فروش، پیش بینی‌ها بر یک استقبال عادی از این طرح انجام می‌شد ولی چیزی که عملا اتفاق افتاد، صف‌های بسیار طولانی جلوی نمایندگی‌های رسمی ماموت خودرو بود که تعجب اهالی رسانه‌ها و حتی مسئولین این شرکت را در پی داشت. با توجه به شلوغی موجود در  درب نمایندگی‌های این شرکت واردکننده، مسئولین این شرکت تصمیم بر ثبت نام مشتریان بر اساس نوبت صف‌هایشان گرفتند که صحنه‌های جالبی را در مقابل نمایندگی‌های این شرکت ایجاد کرده بود!

مشتریان این برند آلمانی دلیل این ازدحام و استقبال بی‌نظیر را کیفیت خودروهای فولکس‌واگن در ایران عنوان کردند و گفتند که به دلیل اعتماد زیاد به این برند، تمایل دارند هزینه‌ای که برای خرید خودرو می‌پردازند، صرف خرید خودروهای با کیفیت آلمانی شود.

نکته جالب در این پیش‌فروش خاص، حضور چند ساعته بعضی از مشتریان برای استفاده از شرایط این طرح بود که بعضا مشتریانی که از صبح زود در نمایندگی ماموت خودرو حضور داشتند تا حوالی ساعت 12 ظهر نیز برای ورود و قطعی کردن ثبت نام خود ایستادند که یک اتفاق بی‌نظیر در مورد خودروهای خارجی به شمار می‌رود.

پیش‌فروش فولکس‌واگن اسفند 96

بیشتر بخوانید: بررسی فولکس‌واگن پاسات: ارمغانی از امپراطوری خودروی جهان!

از دیگر نکات جالب از مشتریان خرید فولکس‌واگن تیگوان و پاسات، حضور مشتری بوشهری بود که صدها کیلومتر راه برای خرید این برند پیموده و مصرانه برای خرید پافشاری می‌کرد.

گفتنی است که با توجه تکمیل ظرفیت خودروهای قابل ثبت نام ماموت خودرو بعضی از مشتریان این برند نتوانستند ثبت نام خود را انجام دهند که مسئولین ماموت خودرو برای ارایه طرح مشابه در آینده‌ای نزدیک قول مساعد دادند.

پیش‌فروش فولکس‌واگن اسفند 96

گفتنی است که استقبال از این خودرو در حالی صورت می‌گیرد که قیمت این دو خودرو حدود 320 میلیون تومان بوده و استقبال این چنینی با وضعیت اقتصادی فعلی در کشور همخوانی چندانی ندارد که می‌تواند برای دیگر خودروسازها و واردکننده‌ها پیام‌های جالبی به همراه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: بررسی فولکس واگن تیگوان مدل ۲۰۱۷: معنای کیفیت!

7 دیدگاه
  1. حامد می گوید

    وقتی توی یک جامعه فاصله طبقاتی شدید وجود داشته باشه جامعه دو قطبی میشه یک طرف به فکر زنده ماندن و طرف دیگه به فکر چجوری خرج کردن پولشون میوفتن به عبارتی قدرت تفکر و منطق از هر دو طرف گرفته میشه یک طرف به دنبال علت و عامل میگرده و یک طرف به قدری احمق میشه که راضی میشه به خودروی هشتاد یا نود میلیونی سیصد و بیست میلیون تومن پول بده و خوشحال و راضی از اینکه عجب چیز خوبی خریدم باشه.
    باید چند تا روان شناس اونجا بگذارن و از همه این افراد مرفه تست بگیرن ببینن آیا تعادل روانی دارن که توی این وضعیت بازار خودرو میتونن با خوشحالی هرچه تمام تر سیصد و بیست میلیون تومان به این خودرو ها بدن؟
    واقعا که تاسف باره کوری عقلانی این مردم.

    1. ذاکری می گوید

      سلام حامد جان. البته نمیشه خرده گرفت به مردم. مثلا یکی ماشین ارزون قیمت میخره و با یه تصادف میلیون ها تومن خرج بیمارستان می کنه. مثلا برای یه قطع نخاعی و … چقدر باید خرج بشه؟ یکی هم میاد با خرید ماشین ۲۰۰-۳۰۰ میلیون از اون اتفاق پیش گیری می کنه و با تن سالم زندگی می کنه. درسته؟
      در کل اینکه اینقدر فاصله طبقاتی زیاده حق با شماست و امیدواریم اقتصاد کشورمون به سمتی بره که همه از ماشین های خوب و بروز استفاده کنند.
      حامد جان ممنون از اینکه در چرخان هستی و نظر میدی. بازم دوست داریم نظراتتو ببینیم و بخونیم.

  2. ///mahdispd می گوید

    جالب اینجاست هیچکس از برخورد و ارائه خدمات کارکنان ماموت خودرو راضی نبودند اینو میشه از کامنتای اینستاگرام ماموت خودرو فهمید

    1. ذاکری می گوید

      سلام
      چطر مهدی جان؟
      میشه بیشتر توضیح بدی؟

      1. ///mahdispd می گوید

        البته. ظاهرا این شرکت در زمینه اطلاع رسانی فروش ها، نحوه برخورد کارکنان ک عملا فحش میدن و تحویل ندادن خودرو و عدم عمل به وعده های خود مشکل دارهذو کلی نارضایتی مشتریانپ در دی داشته ک خودتون میتوانید تو کانال اینستاگرام ماموت خودرو ببینید

  3. امیر می گوید

    سلام
    نه سود ۱۰۰ میلیونی هر کسی را وسوسه ما کنه
    یعنی در عرض ۹۰ سود چند میلوینه
    کجا و چه محصولی همچنین سودی وجود دارد
    در اقتصاد خراب هم دنباله دلالی هستند و تولید و خدمات پس از فروش معنی ندارد
    چرا که خریدار ، مصرف کننده واقعی نیست
    یک سرمایه گذار می باشد
    شاید غنی و شاید هم متوسط
    برای کسب درآمد و گذران زندگی
    البته اینها نظر شخصی بنده بود
    و قصد توهین به هیچکس را ندارم

  4. ناشناس می گوید

    به اعتقاد من تک تک اعضای این صف رو باید به بدترین شکل ممکن اعدام کرد شاید حتی اعدام هم کم باشه براشون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.