مکمل بنزین
بازارچه

آخرین گزارش قیمت از بازار خودروهای داخلی و خارجی (اسفند 96)

به گزارش چرخان، بازار خرید و فروش خودروهای داخلی و خارجی با وجود تنش‌های فراوانی که در بحث تعرفه واردات و قیمت دلار پیش آمده است، به اوج خود رسیده و حضور مردم در این بازارها به وضوح قابل مشاهده است که این موضوع در مورد بازار خودروهای داخلی بیشتر دیده می‌شود. در ادامه به گزارش قیمت بازار می‌پردازیم که می‌توانید در معاملات خود استفاده کنید.

خودروهای داخلی

اولین خودرو بازار پژو 405 جی‌ال‌ایکس است که افت 400 هزار تومانی را در بازار تجربه کرده و با قیمت 31 میلیون و 800 هزار تومان معامله می‌شود.

مدل اس‌ال‌ایکس این خودرو نیز با افت قیمت 300 هزار تومنی روبرو شده و با 34 میلیون و دویست هزار تومان در بازار آزاد معامله می‌شود.

دیگر خودروهای بازار که شامل کاهش قیمت شده‌اند، خودروهایی مثل سمند ال‌ایکس و سایپا 111 هستند که روند رو به رشد قیمتی آنها در هفته‌های گذشته همیشه تیتر اول رسانه‌های اقتصادی کشور بود. این خودروها نیز با کاهش قیمت 300 هزار تومانی نسبت به هفته گذشته روبرو شدند. سمند در حال حاضر با قیمت 34 میلیون و پانصد هزار تومان و سایپا 111 نیز با قیمت 24 میلیون تومان همراه با بیمه بدنه به مشتریان فروخته می‌شود.

خودروهای داخلی

شاید بیشترین کاهش قیمت در خودروهای داخلی شامل حال پژوپارس شده باشد که این خودرو با ثبت کاهش 1.5 میلیون تومانی نسبت به هفته گذشته در حال حاضر با قیمت 40 میلیون و 400 هزار تومان در بازار آزاد خرید و فروش می‌شود.

پژو 207 با گیربکس معمولی نیز با کاهش قیمت 700 هزار تومانی با قیمت 46 میلیون و 300 هزار تومان در بازار آزاد عرضه می‌شود. تندر اتومات خودروی بعدی است که با کاهش قیمت 200 هزار تومانی در حال حاضر با نقدینگی 56 میلیون و 400 هزار تومان قابل خریداری است.

آخرین خودرو از بازار خودروهای داخلی که شامل کاهش قیمت میلیونی شده است، خودروی دنا بوده که در حال حاضر در بازار آزاد با قیمت 45 میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد که کاهش قیمت یک میلیون تومانی را نشان می‌دهد.

دانگ فنگ H30Cross اتوماتیک

قیمت H30 کراس نیز در حال حاضر 51 میلیون و دویست هزار تومان در بازار آزاد است.

رنو ساندرو استپ‌وی اتوماتیک آخرین خودرو از بازار داخلی است که بدون تغییر خاص قیمتی در حال حاضر با قیمت 65 میلیون و پانصد هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

چه خبر از بازار خودروهای خارجی؟

اما قصه در بازار خودروهای خارجی کمی متفاوت است و کاهش و افزایش قیمت در این بازار دیگر حول و حوش چند صد هزار تومان نبوده و بعضا دیده‌ایم این بازار نوسان تا 100 میلیون تومان را نیز تجربه کرده است.

این بازار در حال حاضر با کاهش شدید تقاضا روبرو شده و تقاضای عید هم به قدری نیست که بتواند تکان چندانی به جان نهفته این بازار بدهد. فروشندگان نیز برای اینکه به نقدینگی خود دست پیدا کنند راهی جز کاهش قیمت ندارند که به طور مثال در مورد خودروی اسپورتیج، کاهش قیمت 15 میلیون تومانی را نسبت به هفته گذشته شاهد هستیم.

به طور مثال اسپورتیج که با کاهش قیمت شدید روبرو شده است در حال حاضر با قیمت 290 میلیون تومان در بازار آزاد مورد معامله قرار می‌گیرد. توسان 2017 نیز با کاهش قیمت در حدود 3میلیون تومان نسبت به هفته گذشته، در حال حاضر با قیمت 255 میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

النترا دیگر خودرویی است که کاهش قیمت 5 میلیون تومانی را تجربه کرده و در حال حاضر با نقدینگی 185 میلیون تومان قابل خریداری است. سانتافه نیز با کاهش قیمت 8 میلیون تومانی در بازار آزاد با قیمت 295 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. از دیگر قیمت‌های خودروهای خارجی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سراتو با قیمت 185 میلیون تومان معامله می‌شود
  • سورنتو با قیمت 380 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.
  • رافور با قیمت 350 میلیون تومان عرضه می‌شود.
  • رنو کولئوس با قیمت 304 میلیون تومان معامله می‌شود.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا