مکمل بنزین
خبر

جدیدترین شرایط فروش نقد و اقساط آريو اتوماتيک ویژه نوروز 97

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه‌ای از شرایط فروش نقد و اقساط یکی از خودروهای با قیمت متوسط خود خبر داد که طبق این شرایط اعلام شده مشتریان می‌توانند از تسهیلات ویژه و ارزان‌قیمت این شرکت استفاده کرده و با تحویل فوری این شرکت، صاحب یک دستگاه خودروی آريو اتوماتيک شوند و نوروز 97 را با این خودروی سایپا به گشت و گذار بپردازند.

طبق شرایط اعلام شده توسط گروه خودروسازی سایپا آريو اتوماتيک به صورت ویژه و به مناسب نوروز 97 به مشتریان عرضه می‌شود و به همین دلیل به صورت تحویل فوری 7 روزه فروخته می‌شود. این موعد با توجه به پیش فروش‌های موجود در شرکت سایپا کمی عجیب به نظر می‌رسد چرا که این شرکت تحویل فوری زیر 15 روز نداشته و نشان می‌دهد این محصول در حال حاضر به اندازه بقیه محصولات این شرکت مورد استقبال واقع نشده است.

از دیگر شرایط این فروش می‌توان به مدل 97 بودن خودروهای ارائه شده اشاره کرد. همچنین برای ثبت‌نام در این طرح فروش، مشتریان می‌بایست به سایت رسمی این شرکت یا نمایندگی‌های مجاز سایپا در سرتاسر کشور مراجعه کنند.

مشتریان برای خرید این خودرو می‌توانند از تسهیلات متنوع 25 تا 35 میلیون تومانی سایپا استفاده کنند که نرخ بهره این تسهیلات 14 تا 22 درصد تعیین شده است. باز پرداخت تسهیلات 12 تا 24 ماهه بوده و بر اساس همین مورد، نرخ بهره تعیین می‌شود. کمترین مبلغ اقساط در این طرح فروش 9 میلیون و 200 هزار تومان است که در قالب چک 4 ماهه دریافت می‌شود. بیشترین مبلغ اقساط نیز 11 میلیون و سیصد هزار تومان در قالب چک 6 ماهه خواهد بود.

آریو استاندارد ۵ ستاره از موسسه ایمنی C-CNAP را با خود یدک می‌کشد. که کمتر محصولی در ایران هستند که با همین قیمت این سطح ایمنی را داشته باشد. عملکرد ترمزهای این خودرو بسیار عالی است. شما با فشار دادن پدال ترمز قدرت آنها را حس خواهید کرد و با سیستم ضد قفل عالی، می‌توانید بسیار مطمئن از رانندگی خود لذت ببرید. بیشتر بخوانید …

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا