مکمل بنزین
خبرداخلی

کوییک و ساینا برقی وارد بازار شدند؛ جایگزینی پراید در سال 97 انجام می‌شود؟

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا که در ماههای اخیر یکی از شرکتهای پرکار در زمینه ارائه محصولات جدید به بازار خودروها بوده است و فروش و پیش‌فروش بسیاری از محصولات جدید خود را انجام داده است که در یکی از پرحاشیه‌ترین ثبت نام‌های انجام شده، خودروی کوییک که دارای حواشی زیادی از طراحی و نام تا تولید و فروش بود، پیش‌فروش کرد و در حال حاضر این شرکت خودروسازی اولین سری محصولات پیش‌فروش شده از خودروهای کوییک و ساینا برقی را به مشتریان تحویل داد که این اتفاق در یک مراسم خاص و ویژه انجام شد.

محسن جهرودی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در مراسمی که به منظور آغاز عرضه دو محصول خاص این شرکت به بازار ترتیب داده شده بود، گفت: امروز توانستیم 100 دستگاه از خودروهای پیش‌فروش شده را به مشتریانمان تحویل دهیم و این قول را به مشتریان می‌دهیم که در آینده نیز به میزان تولیدات انجام شده، عرضه محصولات به مشتریان انجام خواهد شد و سعی می‌کنیم عرضه و تولید همزمان باشد تا تاخیری در تحویل‌ها صورت نگیرد.

سایپا کوییک

قیمت ارز، مشکل بزرگ برای سایپا

جهرودی با اشاره به فشار ارزی وارد شده به سایپا گفت: نوسان‌های اخیر در بحث ارز یکی از مشکلاتی بود که در مسیر کاری ما تاثیرگذار بود و فشار زیادی را بر شرکت وارد کرد. ما منتظر هستیم هیجانات بازار بخوابد تا بتوانیم با قیمتهای نهایی و تثبیت شده، محاسبه هزینه‌هایمان را انجام دهیم و قطعا سعی خواهیم کرد که این تاثیرات در به حداقل برسانیم.

 

کوییک و ساینا برقی، جزو موفق‌های ایران در تست‌های استاندارد

جهرودی در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او پرسیده بود، آیا دو محصول جدید سایپا می‌توانند استانداردهای 85 گانه مد نظر وزارت صنعت را پاس کنند یا خیر، گفت: این دو خودرو تمامی موارد موجود در استانداردهای وزارت صنعت را پاس می‌کنند و از نظر کیفیت بسیار فراتر از سایر خودروهای موجود در بازار هستند. همچنین باید بگویم که 4 مورد از 85 موارد مربوط به خودروهای سنگین است که بدیهی است در مورد خودروهای سواری اعمال نمی‌شوند.

ما می‌خواهیم پراید را متوقف کنیم

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در ادامه گفت: ما مصمم هستیم که پراید را از سبد محصولات خود حذف کنیم و تمام برنامه‌ ریزی‌های لازم برای این کار انجام شده است. شما مطمئن باشید سایپا آمادگی کامل برای حذف پراید را دارد و جایگزین آن نیز از یک برند جهانی است که قطعا استقبال خوبی از آن خواهد شد و تولید این خودرو جایگزین تولید پراید می‌شود.

جهرودی در ادامه گفت: ما مصمم هستیم خودروهایی را تولید کنیم که دست کم 50 درصد آن در داخل تولید شود تا بتوانیم از کارگران ایرانی استفاده کنیم و بیش از پیش به این موضوع اهمیت دهیم. ما به دنبال رونق تولید داخل هستیم.

 

سراتو سایپا

عرضه خودرو در بورس کالا، چرا؟

جهرودی ، مدیرعامل سایپا در ادامه به این موضوع اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلات موجود در بازار، در حال حاضر تفاوت قیمتی موجود در محصولات ماست که در بازار آزاد و قیمت کارخانه رخ داده است. با عرضه این خودروها در بورس قیمت به تعادل می‌رسد و این تفاوت قیمت که سود تلقی می‌شود به ما یعنی خودروسازان می‌رسد و این سود به جیب دلالان و واسطه‌گران نمی‌رسد. ما معتقد هستیم که قیمت خودروها را بازار عرضه و تقاضا مشخص می‌کند که بورس کالا یکی از بهترین مکان‌ها برای این اتفاق است.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا