Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

پاگانی در سال 2025 از هایپرکار کاملا برقی خود رونمایی می‌کند

کمپانی پاگانی در سال 2012 از خودرو هوایرا رونمایی و آن را روانه بازار کرد. در حالی که این هایپرکار هم‌اکنون نیز در بازار به فروش می‌رسد، محصولات رقیب در این چند سال تغییرات زیادی را تجربه کرده‌اند. به همین دلیل تلاش پاگانی برای توسعه نسخه جایگزین این دستگاه موضوع تعجب برانگیزی نیست.

براساس گزارشی از Autodato، نسخه جایگزین پاگانی هوایرا از موتور AMG همراه با توربوشارژر دوقلو بهره می‌برد. استفاده از موتورهای توربوشارژر در محصولات پاگانی مرسوم است. این خودرو جدید برخلاف رقبای خود هیبریدی نیست، بنابراین این محصول برای کسب تاییدیه سختگیرانه انتشار آلاینده کالیفرنیا نیازی به استفاده از موتور برقی ندارد.

این خودرو در نسخه‌ای مجهز به گیربکس دستی نیز عرضه می‌شود تا پاسخگوی تقاضای بخش عمده‌ای از خریداران محصولات پاگانی باشد. در حالی‌که این هایپرکار از اهمیت بالایی برای سازنده خود برخوردار بوده و ما نیز مشتاق ملاقات با آن هستیم، این شرکت عرضه محصول دیگری را نیز در برنامه کاری خود دارد.

در مصاحبه‌ای که موسس این شرکت، هوراچیو پاگانی با El Tres انجام داده به تولید یک هایپرکار کاملا برقی در سال 2025 اشاره کرده است. هم‌اکنون یک تیم متشکل از 20 مهندس در حال کار بر روی اولین خودروی کاملا برقی پاگانی است. این خودرو برای رقابت با محصولات رقیب همانند مک‌لارن توسعه داده می‌شود. اگرچه این شرکت به دنبال عرضه هایپرکار کاملا الکتریکی است ولی تا زمانی‌که موتورهای بنزینی در بازار موجود باشند، پاگانی از این موتورها در محصولات خود استفاده خواهد کرد.

همانطور که می‌دانید شرکت پاگانی به طور معمول تنها یک مدل خودرو تولید می‌کند و پس از اتمام تولید آن به سراغ ساخت خودرویی جدید می‌رود. با این وجود انتظار می‌رود جایگزین پاگانی هوایرا و خودروی کاملا برقی این شرکت به صورت همزمان تولید شوند. در حال حاضر شرکت‌های بسیاری در حال تلاش برای تولید سریع‌ترین خودرو برقی هستند.

پاگانی در مصاحبه خود اشاره‌ای به اتومبیل‌های خودران کرده است. به عقیده هوراچیو پاگانی خودروهای خودران “اسباب بازی” هستند و اتومبیل‌ها برای رانده شدن توسط افراد طراحی شده‌اند. امیدواریم عقیده موسس کمپانی پاگانی هیچ‌وقت عوض نشود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.