مکمل بنزین
شرایط فروش

شرایط جدید پیش‌فروش کوپا توربو توسط ریگان موتور اعلام شد + مشخصات

به گزارش چرخان، شرکت ریگان موتور در اطلاعیه‌ای از شرایط جدید پیش‌فروش محصولات خود خبر داد که طبق این اطلاعیه، متقاضیان خرید خودروی کوپا توربو در مدل‌های مختلف می‌توانند با مراجعه به سایت رسمی این شرکت، نسبت به ثبت نام خود اقدام کرده و پس از آن واریز پیش پرداخت را به حساب اعلام شده واریز نمایند.

طبق شرایط اعلام شده توسط ریگان موتور این خودرو در سه مدل مختلف به مشتریان عرضه می‌شود که به شرح زیر است:

اولین خودروی ارائه شده در این طرح پیش‌فروش مدل Exclusive است که با پیش‌پرداخت 50 میلیون تومان و با موعد تحویل اردیبهشت ماه به مشتریان عرضه می‌شود. سود مشارکت برای این خریداران این خودرو 18 درصد تعیین شده است. همچنین آن دسته از مشتریانی که قصد انصراف داشته باشند می‌توانند از سود انصراف 15 درصدی استفاده کنند.

دومین خودروی ارائه شده در این طرح پیش‌فروش مدل Royal است که با پیش‌پرداخت 60 میلیون تومان و با موعد تحویل خرداد ماه به مشتریان عرضه می‌شود. سود مشارکت برای این خریداران این خودرو 18 درصد تعیین شده است. همچنین آن دسته از مشتریانی که قصد انصراف داشته باشند می‌توانند از سود انصراف 15 درصدی استفاده کنند.

سومین خودروی ارائه شده در این طرح پیش‌فروش مدل Flagship است که با پیش‌پرداخت 70 میلیون تومان و با موعد تحویل تیر ماه به مشتریان عرضه می‌شود. سود مشارکت برای این خریداران این خودرو 18 درصد تعیین شده است. همچنین آن دسته از مشتریانی که قصد انصراف داشته باشند می‌توانند از سود انصراف 15 درصدی استفاده کنند.

کوپا توربو

طبق اطلاعیه صادر شده توسط ریگان موتور، قیمت کوپا توربو در مدلهای مختلف همزمان با ارسال دعوتنامه مشخص خواهد شد و پس از اعلام قیمت قطعی مشتری می‌بایست نسبت به تکمیل وجه اقدام نماید تا در نوبت تحویل قرار بگیرد.

از جمله ویژگی‌های محصولات ارائه شده توسط این شرکت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طراحی ظاهری اسپرت و جوان پسند و نسبتا قابل قبول
  • موتور با حجم 1.5 لیتری مجهز به توربو
  • قدرت موتور 156 اسب بخار
  • گیربکس جدید 6 دنده اتوماتیک
  • این خودرو نسبت به خودروهای چینی متداول در بازار داخلی، طراحی متفاوتی در کابین و ظاهر خودرو دارد
  • صفحه لمس 8 اینچی
  • مشتری می‌تواند از رنگ‌های متنوع این خودرو خریداری کند

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا