مکمل بنزین
شرایط فروش

ایران‌خودرو شرایط جدید فروش فوری پژو 301 اتوماتیک را اعلام کرد

به گزارش چرخان، در حالیکه به پایان سال 96 نزدیک می‌شویم و شرکتهای مختلف طرح‌های فروش نوروزی خود را اعلام می‌کنند، گروه خودروسازی ایران‌خودرو نیز از این مهم دور نمانده و یکی از فعالترین شرکتها در زمینه ارائه طرح‌های فروش نوروزی است که در جدیدترین طرح خود شرایط جدید فروش فوری پژو 301 با مدل 2016 را اعلام کرد که در روزهای گذشته خبر این طرح را به رسانه‌ها اعلام کرده بود.

گروه خودروسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه مربوط به فروش فوری پژو 301 اعلام کرده است که مشتریان و متقاضیان این خودرو می‌توانند از روز شنبه 19 اسفند ماه سال جاری با مراجعه به سایت این شرکت و همچنین نمایندگی‌های مجاز ایران‌خودرو در سرتاسر کشور نسبت به ثبت نام برای خرید این خودرو اقدام کنند.

پژو 301

این طرح فروش تا زمان تکمیل ظرفیت در نظر گرفته شده ادامه خواهد داشت و به محض اتمام ظرفیت سایت ثبت نام بسته می‌شود. همچنین از دیگر شرایط موجود در این طرح فروش، عدم امکان تنظیم صلح برای مشتری است. همچنین نکته جالبی که در این طرح وجود دارد، نکته آخریست که ایران‌خودرو به آن اشاره کرده که در صورت تاخیر در تحویل خودرو، مشتریان می‌توانند از خرید خود انصراف دهند.

این نکته به دلیل اتفاقاتی است که پیرامون پژو 2008 رخ داده و مشتریان این خودرو بعضا مدتهای زیادی است که منتظر تحویل خودروهایشان هستند و ایران‌خودرو پاسخ مشخصی برای این تاخیرها ندارد.

طبق اعلام ایران‌خودرو پژو 301 اتوماتیک مدل 2016 در رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری و نقره‌ای به مشتریان عرضه می‌شود. موعد تحویل این خودرو 20 روزه بوده و مشتری می‌بایست مبلغ 94 میلیون و 926 هزار و هفتصد تومان به ایران‌خودرو پرداخت نماید. البته این شرکت در مورد هزینه‌های جانبی موجود در فروش خودروهای صفر چیزی نگفته است.

 

 

بیشتر بخوانید:

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا