مکمل بنزین
گوناگونخبر

نسخه 2018 نیسان جوک با بهبودهای جزئی معرفی شد

نیسان جوک یک SUV کامپکت یا کراس‌اوور بوده که از طراحی جالبی بهره می‌برد که البته برخی آن را زشت می‌دانند. این خودرو برای سال 2018 با تغییرات کوچکی در طراحی و همچنین به همراه چندین ویژگی جدید به‌روزسانی شده است. نسخه 2018 نیسان جوک در دو رنگ جدید عرضه می‌شود.

این خودرو در دو رنگ جدید آبی و برنزی در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. در نسخه‌های جدید این خودرو از دو رنگ استفاده شده است که برای مثال می‌توان به نسخه مشکی رنگ آن اشاره کرد که دارای رینگ‌های آبی رنگ بوده و همچنین آینه‌های بغل آن نیز به رنگ آبی است.

در ماه مه خریداران در اروپا قادر به تهیه نسخه 2018 نیسان جوک خواهند بود. در این نسخه به صورت استاندارد از چراغ‌های دی‌لایت LED استفاده می‌شود و از سیستم صوتی استریو با پشتیبانی از CD بهره می‌برد.

در نسخه‌های بالاتر این خودرو از سیستم استارت دکمه‌ای استفاده خواهد شد. از دیگر مشخصات این نسخه‌ها می‌توان به تریم چرمی صندلی‌ها، سیستم هشدار خروج از خط، سیستم تشخیص نقاط کور، دوربین 360 درجه‌ای برای پارک و سیستم صوتی شرکت Bose اشاره کرد.

در بخش موتور تعییراتی در نسخه 2018 نیسان جوک ایجاد نشده و همچنان شاهد استفاده از موتورهای نسخه‌های قبلی این خودرو هستیم. در حال حاضر این خودرو را می‌توان با سه موتور مختلف سفارش داد که موتور 1.6 لیتری بنزینی با قدرت 115 اسب بخار، موتور 1.2 لیتری توربوشارژر بنزینی با قدرت 114 اسب بخار و موتور 1.6 لیتری توربوشارژر با قدرت 188 اسب بخار را شامل می‌شود. از سومین موتور در رنو Clio RS استفاده شده است.

در کشور استرالیا نسخه پایه این خودرو قیمتی برابر با 23490 دلار داشته و در بالاترین نمونه با قیمت 33490 دلار به فروش می‌رسد. فروش این خودرو در سال 2017 نسبت به سال گذشته میلادی کاهشی 45 درصدی را تجربه کرد.

در سال گذشته در استرالیا این خودرو فروشی برابر با 1299 دستگاه داشت. در همین سال رقیب اصلی این خودرو یعنی تویوتا C-HR توانست 6330 راننده را مجاب به خرید خود کند.

نیسان اعلام کرده با وجود این روند نزولی همچنان به فروش این محصول خود در بازار استرالیا ادامه خواهد داد. فروش نسخه 2018 نیسان جوک در نیمه دوم سال میلادی در بازار استرالیا آغاز می‌شود. در حال حاضر مشخصات فنی دقیق نسخه استرالیایی نیسان جوک از سوی سازنده آن مشخص نشده است.

محمد قریشی

مهندس مکانیک و علاقه مند به دنیای خودرو و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا