مکمل بنزین
بازارچه

قیمت خودروهای مینی مدل 2018 نهایی شد + تصاویر

به گزارش چرخان، شرکت پرشیا خودرو نماینده واردات محصولات برند BMW در ایران هفته گذشته نسبت به رونمایی از یکی از برندهای زیرمجموعه BMW اقدام کرد که مورد توجه اهالی خودرو در کشور واقع شد که به دنبال گمانی زنی‌های مختلف در مورد قیمت این خودروها، پرشیا خودرو قیمت قطعی و نهایی مینی مدل 2018 را اعلام کرد که به شرح زیر است.

مینی کوپر

طبق اطلاعیه صادر شده توسط پرشیا خودرو ارزان‌ترین مدل برند مینی، مینی کوپر لوآپشن است که با قیمت 275 میلیون تومان به بازار عرضه می‌شود.

 

دومین خودرو از محصولات مینی، مینی کوپر اس است که با قیمت 399 میلیون تومان به مشتریان فروخته می‌شود.

 

سومین خودرو از محصولات مینی، مینی کلابمن اس است که با قیمت 450 میلیون تومان به مشتریان عرضه خواهد شد.

 

چهارمین خودرو از محصولات مینی، مینی کانتریمن اس است که با قیمت 475 میلیون تومان مورد معامله قرار خواهد گرفت.

برند مینی از جمله برندهایی است که سابقه بسیار زیادی در صنعت خودروسازی داشته و از دهه پنجاه میلادی وارد بازار خودروسازی در اروپا شد و توانست با ارایه خودروی مینی کوپر انقلابی در بازار خودروهای زمان خود ایجاد کند که از استقبال فوق‌العاده بالایی روبرو شد. شاید این برند را بتوان یکی از برندهای مستحکم از قرن پیش نام برد که با محصولات متفاوت، سهم خود از بازار را پیدا کند.

به زودی در مورد محصولات مختلف مینی مدل 2018 در چرخان خواهیم نوشت.

 

بیشتر بخوانید: محصولات مینی کوپر رسما وارد بازار ایران شد + قیمت و مشخصات

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا