مکمل بنزین
خبرداخلی

جزئیات جشنواره خدمات نوروزی ايران‌خودرو اعلام شد

به گزارش چرخان، یکی از نکات مهم در صنعت خودرو و زنجیره تامین آن، وجود خدمات پس از فروش با کیفیت است که شرکتهای خودروساز بین‌المللی سالیان سال است که در این زمینه سرمایه‌گذاری کرده‌اند و در سالهای اخیر نیز شرکتهای داخلی به اهمیت این موضوع آگاه شده و خدمات متنوعی ارائه می‌کنند که در جدیدترین خدمات عرضه شده توسط ایران‌خودرو، شرکت خدمات پس از فروش این شرکت به صورت 24 ساعته در ایام نوروز 97 آماده ارایه خدمت خواهد بود که نام این طرح جشنواره خدمات نوروزی ايران‌خودرو است که جزئیات آن در ادامه مطرح می‌شود.

در اطلاعیه صادرشده توسط روابط عمومی شرکت ایساکو، جشنواره خدمات نوروزی ايران‌خودرو به مدت 17 روز برقرار خواهد بود و مشتریان می‌توانند تا پایان روز چهاردهم فروردین، از خدمات شرکت ایساکو همچنین امدادخودروی ایران استفاده کنند. طبق این اطلاعیه 2600 نمایندگی ایساکو و همچنین شرکت امدادخودروی ایران آماده خدمت‌رسانی به مشتریان این گروه خودروسازی بوده و همچنین بعضی از خدمات ضروری به سایر خودروهای داخلی ارایه می‌شود.

جشنواره خدمات نوروزی ايران‌خودرو

طبق اطلاعیه صادرشده از سوی ایساکو، بیش از 370 نمایندگی این شرکت به صورت تک شیفت و یا دوشیفت در این ایام فعال خواهند بود که 175 فروشگاه مجاز وظیفه تامین قطعات را برعهده خواهند داشت. همچنین 55 سرویس کار در محل با استفاده از موتور که به اتوکلیک مشهور است، به مردم کشور خدمت رسانی خواهند کرد.

تمام ناوگان مشخص شده امدادخودروی ایران در این طرح حاضر خواهند بود که مشتمل بر دو هزار خودروی امداد، خودروبر، امداد پلاس، موتورپلاس و همچنین مراکز ثابت امدادخودرو (به‌صورت کانکس) می‌شود. طبق اعلام ایساکو بیش از دو هزار و صد نفر در این طرح و در کنار سایر امدادگران حاضر خواهند بود.

جشنواره خدمات نوروزی ايران‌خودرو

سیدرضا حسینی مدیرعامل این شرکت در مصاحبه‌ای اعلام کرد: از جمله تغییراتی که در این طرح ویژه نوروزی اعمال کردیم حضور امدادپلاس در 9 شهر بزرگ است که خدمات بالاتری از امداد را انجام می‌دهند و نیازی به انتقال خودرو به مراکز تعمیرگاهی نیست. در شهرهایی که مسافرپذیر هستند و حجم مسافران بالاست، نیروهای بیشتری مستقر می‌شوند و نیروهای امدادی به کمک نمایندگی‌های شهر خواهند آمد تا کیفیت سرویس‌دهی به مشتریان بیشتر شده و سرعت نیز بالا رود.

سیدرضا حسینی در ادامه با تشریح خدمات جشنواره خدمات نوروزی ايران‌خودرو گفت: با توجه حساسیت بعضی از جاده‌های کشور مانند جاده چالوس، هراز، فیروزکوه و اتوبان تهران-قم در این جاده‌ها پایگاههای امدادی ثابت راه‌اندازی شده است که به صورت شبانه‌روزی به مسافران عزیز خدمت‌رسانی خواهند کرد.

جشنواره خدمات نوروزی ايران‌خودرو

مدیرعامل ایساکو در ادامه افزود: ما برای اینکه مسافران نوروزی به خدمات ارائه شده در این طرح دسترسی بهتر داشته باشند، هماهنگی‌های لازم برای مشاهده حضور اکیپ‌های خدماتی در کلیه مناطق کشور از طریق سایت سازمان راهداری کشور را فعال کرده‌ایم که مردم می‌توانند از طریق سایت 141 حضور پایگاهها و اکیپ‌ها را مشاهده نمایند. همچنین اکیپ‌ها و پایگاههای امدادی کشور تا دو ساعت مانده به تحویل سال، امدادرسانی خواهند کرد و خودروی مسافران را بررسی می‌کنند تا خدمات به صورت کامل به همه مسافران ارائه شود.

آن دسته از مشتریانی که قصد استفاده از خدمات این جشنواره را دارند می‌توانند از طریق تماس با شماره 096440 به امدادگران ما دسترسی پیدا کنند و در هر جایی از کشور که حضور دارند، از این خدمات بهره‌مند شوند.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا