مکمل بنزین
گوناگونخبر

کیا 377 هزار دستگاه سورنتو را فراخواند!

خودروهایکمپانی کیا، اغلب از نظر کیفی در سطح بالایی هستند. با این حال، بعد از شکایاتی که از برخی خودروهای این کمپانی به عمل آمد، این شرکت 377 هزار دستگاه از کراس اوورهای سورنتو که در سال‌های 2011 تا 2013 به تولید رسیده‌اند را برای رفع نقص فنی، به دلیل هشدار اداره ملی ترافیک ایالت متحده فراخواند.c8t2jpy9

این مشکل زمانی رخ می‌دهد که راننده به دسته‌ دنده، نیروی زیادی را وارد کند و این موضوع سبب مشکل یا از کار افتادن مکانیزم قفل سیستم انقال قدرت خودرو می‌گردد.

در ماه آگوست یک خانواده توسط وکیل‌شان، اعلام کردند که فرزندشان توانسته دسته‌ دنده خودروی سورنتو را در حالت پارک، خارج کند؛ این در حالی است که سوئیچ خودرو فعال نبوده و ترمز نیز گرفته نشده بود. بعد از این نیز خودرو شروع به حرکت کرده است و پای فرد، میان این خودرو و خودروی دیگری گیر کرده است. بعد از این موضوع بود که کیا بعد از بررسی وارد عمل شد و در صدد رفع این مشکل است.

کیا در 28 سپتامبر بالاخره این طرح را اجرایی کرد و به دلیل وجود سه نقص فنی، تمام کراس‌ اوورهای سورنتو (که در بازه‌ زمانی اکتبر 2009 تا ژانویه 2013 تولید شده‌اند) را فراخواند. جالب است بدانید که کیا مکانیزم قفل انتقال قدرت را به رایگان انجام خواهد داد.

 

مهدی خرسندی

یک نوجوان عاشق فناوری روز دنیا خوشحالم که برای شما عزیزان می‌نویسم و امیدوارم که متفاوت‌ترین تجربه رو در چرخان داشته باشید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا