مکمل بنزین
خبر

جایگزین پراید از فرانسه می‌آید؛ پراید جدید چقدر قیمت می‌خورد؟

به گزارش چرخان، شایعاتی زیادی مبنی بر جایگزین‌های احتمالی پراید در صنعت خودروسازی کشور انجام می‌شود که از جمله آنها مواردی مثل تیبا و ساینا و سایر محصولات گروه خودروسازی سایپا هستند که البته این موارد توسط نهادهای مربوطه رد شد و در جدیدترین خبری که مدیرعامل این شرکت به رسانه‌ها داده است، مشخص شد که جایگزین پراید از شرکت رنو فرانسه خواهد آمد که قیمتی نزدیک به تیبا و ساینا دارد.

جهرودی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در مصاحبه‌ای که با رسانه‌ها داشت گفت: به زودی تولید خودروی رنو کوئید در کارخانه ما شروع خواهد شد و همچنین سی3 سیتروئن توانسته 85 استاندارد جدید وزارت صنعت را پاس کند و تمامی موارد لازم را پشت سر گذاشته و در برنامه خط تولید ما قرار بگیرد.

وی در ادامه افزود: ما در حال توافقاتی هستیم که در صورت موفقیت و کسب نتیجه، با همکاری شرکت رنو فرانسه خط تولید رنو کوئید را در ایران راه‌اندازی خواهیم کرد که قیمت پایه این خودرو کمتر از 30 میلیون تومان خواهد بود و امیدواریم بتوانیم در این رده قیمتی محصول با کیفیتی را به بازار ارائه کنیم. ما به دنبال این هستیم روی این پلتفرم شش خودروی بروز ارائه کنیم که طبیعتا دارای آپشن‌های مختلف خواهند بود.

مدیرعامل سایپا در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاری پیرامون نحوه همکاری سایپا و رنو گفت: ما به دنبال این هستیم که توافقاتی را انجام دهیم که پلتفرم رنو کوئید در اختیارمان قرار بگیرد و بتوانیم به صورت مستقیم تولید این خودرو را انجام دهیم و قصد مونتاژ نداریم.

مدیرعامل سایپا در مورد زمان پایان کار پراید و خارج‌شدن این خودرو از خط تولید گفت: استراتژی ما این است که جایگزین این خودرو را انتخاب کرده و به خط تولید وارد کنیم که البته باید توجه شود که پراید از تولید بالایی برخوردار بوده و تقاضای زیادی برای این خودرو وجود دارد که نباید نادیده گرفته شود.

جهرودی در پایان گفت: نکته مهمی که در مورد سایپا باید گفته شود این است که شرکت ما دارای بیش از 49 هزار پرسنل است که سرمایه عظیمی است. ما به دنبال این هستیم که به مرور تولید پراید را کاهش دهیم و جایگزین آن را وارد خط تولید کنیم تا ضرری به شرکت وارد نشود. این مهم در حال حاضر در حال تحقق بوده و 25 درصد کاهش از کل تولید موید این موضوع است.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. یادمه ۱۵ سال پیش دبیرستانی بودم و مجله ماشین میخریدم که یه مقاله مفصل در مورد پروژه ال ۹۰ که شامل ۶تا ماشین و جزو بزرگترین قراردادهای غیر نفتی بود نوشته بودن
    قرار بود لوگان ۹۰ با قیمت ۴میلیون بیاد و جایگزین پراید بشه که خودتون کاملا داستان ال نود رو میدونید
    ما مسئولین فوق بی عرضه ای داریم و مطمئنم نمیتونن این خودرو رو با این قیمت زیر سی میلیون وایه مردم وارد کنن

    1. ابراهیم جان سال نو مبارک
      ممنون از اینکه وقت گذاشتی و دیدگاهتو نوشتی.
      متاسفانه حرف شما کاملا حقه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا