مکمل بنزین
گوناگونخبر

رونمایی از تویوتا راو4 نسخه 2019 در نمایشگاه نیویورک

امروزه که تب‌وتاب خودروهای کراس اوور و شاسی‌بلند در بین مردم زیاد شده است و این کلاس خودرویی طرفداران و مشتریان زیادی را در سراسر دنیا پیداکرده است، شرکت‌های خودروساز را نیز به سمت این کلاس جذاب خودرویی برده است.

در همین راستا شرکت تویوتا نیز با معرفی مدل RAV4 2019 خود این خبر را داده است که این خودرو به‌زودی از راه خواهد رسید. این تصویر اولین عکسی است که به‌صورت رسمی از این تویوتای ژاپنی جدید منتشرشده و همراه باخبری مبنی بر اینکه این کراس اوور در 28 مارس در نمایشگاه خودرویی نیویورک به‌صورت عمومی رونمایی خواهد شد همراه شده است.

البته بااینکه این تصویر سایه مانند چیز زیادی را در مورد این خودرو به ما نمی‌گوید اما می‌توان گفت که تویوتا راو 4 2019 دارای یک سطح جانبی یا نیم‌رخ براق و نرم به همراه کاپوتی انحنادار است. درحالی‌که در قسمت عقبی آن‌یک پنجره شیب‌دار به همراه یک اسپویلر (باله) روی سقف در قسمت عقب چهره اسپرت و جذابی را به این ژاپنی تازه‌وارد بخشیده است.

درست مانند تویوتا پریوس، کمری و CH-R، از RAV4 جدید نیز انتظار می‌رود که بر پایه طراحی جهانی جدید تویوتا (TNGA) هم در قسمت داخلی و هم در طراحی خارجی تبعیت کند.

اما در قسمت قوای محرکه یا همان قدرت این خودرو نیز باید گفت که چند روزی مهلت لازم است تا بفهمیم که قلب تپنده این خودروی کراس اوور چگونه خواهد تپید. ازآنجایی‌که در کمری جدید نیز از وجود توربو در موتور اجتناب شده است، می‌توان گفت که تویوتا به‌احتمال‌زیاد قوای محرکه راو 4 را نیز از نوع تنفس طبیعی ساخته و از به کار بردن توربوشارژ در آن خودداری کند.

مدل فعلی راو 4 دارای یک موتور 2.5 لیتری سیلندر باقدرت 176 اسب بخار بوده و اهمیتی نیز ندارد که چه نوع موتوری با چه قدرتی در نسخه جدید این خودرو به کار خواهد رفت، زیرا بدو. ن شک توجه تویوتا به مصرف بهینه و مقرون‌به‌صرفگی آن بیشتر از قدرت موتور خواهد بود.

در آخر نیز بد نیست بدانید که نسخه 2019 این کراس اوور ژاپنی نسل پنجم از این خودرو بوده و نسل فعلی این خودرو در سال 2012 تولیدشده بود که در سال 2015 دچار تغییر و تحولاتی گشت.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا