مکمل بنزین
شرایط فروش

قیمت بورگوارد BX5 مشخص شد + مشخصات خودرو

به گزارش چرخان، یکی از برندهای تازه وارد به بازار خودرو کشور برند بورگوارد است که البته با توجه به نوع خودروهای وارداتی و همچنین سابقه این برند در سطح بازارهای جهانی، توانسته نظر مشتریان ایرانی را جلب کند که در جدیدترین اطلاعیه نماینده این برند قیمت بورگوارد BX5 یکی دیگر از محصولات وارد شده به ایران اعلام شد.

شرکت کیان‌موتور شرکت اصلی واردکننده محصولات بورگوارد در ایران که چند روز قبل اولین محصول از این برند را رونمایی و قیمت‌گذاری کرده بود، بورگوارد BX5 دومین محصول خود را قیمت‌گذاری کرد که طبق این اطلاعیه مشتریان می‌بایست مبلغ 239 میلیون تومان بابت این خودرو بپردازند.

این خودرو که در دسته کراس اوورهای کامپکت قرار می‌گیرد که طبیعتا به اندازه یک شاسی‌بلند بزرگ نخواهد بود اما با توجه به نوع طراحی آن، فضای داخل خودرو بسیار مناسب بوده و فضای کافی برای سرنشینان دارد. در طراحی داخلی این خودرو همه چیز قابل قبول است ولی در مورد فضای صندوق باید بگوییم که کوچک است و احتمالا خریدار به مشکل خواهد خورد.

از دیگر ویژگی‌های این خودرو موتور 1.8 لیتری و همچنین قدرت 190 اسب بخار با گشتاور حداکثری 280 نیوتون متر گزینه‌ایست که از این برند برای بازار ایران انتخاب شده است. این خودرو از تمامی سیستم‌های امنیتی ترمز و داخل خودرو بهره‌مند است و همچنین آپشن‌های بسیار زیادی دارد. مدل Ultimate این خودرو کامترین خودرو از نظر آپشن‌های ایمنی و رفاهی در برند بورگوارد محسوب می‌شود.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا