مکمل بنزین
گوناگونخبر

تیزر جدیدی از نسخه ۲۰۱۹ فولکس واگن توارگ منتشر شد

امروز تیزر جدیدی از نسخه ۲۰۱۹ فولکس واگن توارگ توسط سازنده آن منتشر شد. در این تیزر شاهد استفاده از LED برای چراغ‌های جلو این خودروی شاسی بلند هستیم. در گذشته این شرکت آلمانی تیزر دیگری را برای این محصول خود منتشر کرده بود.

نسخه ۲۰۱۹ فولکس واگن توارگ تا چند روز دیگر معرفی می‌شود. براساس اعلام این کمپانی باید منتظر رونمایی رسمی از این خودرو در روز ۲۳ ماه مارس در نمایشگاه خودرو پکن باشیم. همانطور که می‌دانید در حال حاضر چین بزرگترین بازار خودرو محسوب می‌شود و تقاضا برای خودروهای SUV در این کشور بسیار بالاست. با توجه به این موضوع طبیعی به نظر می‌رسد که نسخه ۲۰۱۹ فولکس واگن توارگ در این کشور معرفی شود.

فولکس واگن برای این محصول خود ویدیویی را منتشر کرده بود که تاریخچه توارگ را به ما یادآوری می‌کرد. در این ویدیو به تولید نسخه خودران این خودرو در سال ۲۰۰۵ اشاره شده بود که البته در اختیار عموم مردم قرار نگرفت. در نهایت این ویدیو خبر از قدرت بالای نسخه‌های مختلف توارگ می‌داد. یکی از نکاتی که توسط این ویدیو می‌توان به آن پی برد، تغییر زیاد این محصول در طی چندین سال عرضه آن است.

نسل جدید توارگ نسبت به گذشته ابعاد بزرگ‌تری دارد ولی به لطف پلتفرم جدید این شرکت آلمانی، MLB Evo، نزدیک به ۱۰ کیلوگرم سبک‌تر شده است که نشان از قدرت مهندسی بالای فولکس واگن دارد. طراحی خارجی و داخلی نسخه ۲۰۱۹ تفاوت زیادی با گذشته ندارد، با این وجود در کابین این SUV از تجهیزات بیشتری استفاده شده و این خودرو میزبان تکنولوژی‌های جدیدی است. در داخل کابین از کیلومترشمار جدیدی استفاده شده و همچنین اندازه نمایشگر سیستم سرگرمی نسبت به گذشته افزایش یافته است.

به نظر می‌رسد که قدرت موتور این نسخه افزایش پیدا کند، البته نباید منتظر تغییرات شگرفی در بخش قوه محرکه توارگ جدید باشیم.

شرکت فولکس واگن تا به امروز نزدیک به ۱ میلیون دستگاه توارگ در سراسر جهان به فروش رسانده است. باتوجه به تغییرات صورت گرفته در نسخه جدید، انتظار می‌رود که موفقیت‌های این SUV پرچمدار ادامه پیدا کند. البته برای اطمینان از این روند باید تا ۲۳ ماه مارس و رونمایی رسمی از آن صبر کنیم.

محمد قریشی

مهندس مکانیک و علاقه مند به دنیای خودرو و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا