مکمل بنزین
گزارشبرگزیده‌هاخبرداخلی

کیان موتور وارنا: 2019 سال محصولات بورگوارد در ایران خواهد بود

ظهر دیروز شرکت کیان موتور وارنا، نماینده رسمی محصولات آلمانی بورگوارد در نشست خبری پایان سال خود، میزبان رسانه‌ها و خبرنگاران حوزه خودرو بود تا در خصوص سال آینده کمی در خصوص برنامه های خود صحبت کند.

بورگوارد یک کمپانی قدیمی و صاحب نام آلمانی است که از دیرباز محصولات فراوانی را در دنیا عرضه داشته و پس از چند سال وقفه در امور کاری، حال از سال 2015 دوباره تولید محصولات خود را این بار با قدرت از سر گرفته است و بازار جذاب ایران را نیز یکی از اهداف مهم خود برای فروش محصولات باکیفیت خود می‌داند.

 

بخوانید:

5 دلیل برای آنکه بورگوارد BX7 را بخریم

 

در این نشست خبری ابتدا آقای صرافی مدیر بازاریابی و تبلیغات این شرکت از عزم جدی مجموعه خود برای شروعی پر قدرت در سال 1397 سخن گفته و عنوان کردند که سال آینده برای این شرکت، سالی مهم و ارزشمند است.

پس از ایشان، جناب آقای مهندس علی مهریان مدیرعامل شرکت کیان موتور وارنا، ضمن خوش آمد گویی به حضار و تبریک سال نو، در خصوص واردات خودرو و مشکلات پیش روی بازار کشور در این حوزه توضیحاتی را برای خبرنگاران ارائه کردند.

در این جلسه فرصت خوب و مناسبی به خبرنگاران و اصحاب رسانه داده شد تا تمامی سؤالات خود در خصوص این برند تازه وارد آلمانی را از مدیرعامل شرکت بپرسند.

وی در خصوص ماهیت این برند و سرمایه گزاری شرکت فوتون چین در بورگوارد، گفت: از لحاظ حقوقی تمامی اسناد این شرکت آلمانی بوده و ثبت شده در آلمان است. خط تولید اصلی این شرکت در آلمان و شهر برمن فعلا در حال به روز رسانی و آماده سازی است و از اواخر سال 2018 میلادی اکثر محصولات این کمپانی در خود کشور آلمان تولید خواهد شد و خط تولید شهر برمن، به یکی از بزرگ‌ترین خطوط تولید محصولات الکتریکی و هیبریدی دنیا تبدیل خواهد شد.

به گفته مهریان البته 2 سایت تولیدی در کشورهای چین و روسیه نیز وجود دارد که تا راه اندازی خط تولید اولیه خودروهای مورد نظر از آن 2 سایت وارد کشور خواهند شد. البته خطوط مورد نظر به طور کامل تحت نظارت آلمانی‌ها بوده و توسط بورگوارد آلمان و مهندسین آن کنترل و هدایت می‌شوند.

در واقع هم اکنون تمام محصولات بورگوارد حتی آن‌هایی که در خیابان‌های آلمان نیز تردد دارند از خط تولید کشور چین وارد بازار شده‌اند.

در خصوص تعهد تولید محصولات بورگوارد در ایران نیز، مهریان با بیان اینکه ما تعهدی در هنگام عقد قرار داد به بورگوارد داده‌ایم افزود کیان موتور وارنا فروش حداقل 2000 دستگاه در سال را به بورگوارد تضمین کرده و البته این میزان را برای سال 2018 تا 4000 دستگاه نیز می‌تواند افزایش دهد. وی افزود که محصولات این کمپانی هم اکنون به اکثر کشورهای خاورمیانه نظیر کویت، قطر، بحرین و … صادر شده و همچنین ایتالیا و اسپانیا نیز از مهم‌ترین کشورهای اروپایی میزبان محصولات بورگوارد است.

 

بخوانید:

گزارش اختصاصی چرخان از خودروهای بورگوارد در نمایشگاه تهران + ویدیو

در سوال دیگری در خصوص مهم‌ترین عاملیت‌های فروش و تعمیرات خودروهای بورگوارد نیز گفت که شهرهای تهران، رشت، مشهد، اصفهان، تبریز، اهواز و شیراز برای این قضیه انتخاب شده‌اند.

همچنین در خصوص تأمین قطعات یدکی و لوازم مصرفی این خودرو نیز، بیان داشت که بورگوارد برای تأمین این قطعات تعهد داده و البته هم اکنون ما حدود سه برابر عرف درخواست قطعات و لوازم یدکی، برای واردات درخواست داده‌ایم تا به هیچ وجه به مشکل بر نخوریم.

در پایان مراسم، مهریان ضمن تبریک مجدد سال نو، عنوان داشت که سال 2019 سال این برند آلمانی بوده و ما سعی داریم تا سهم بیشترین واردات را در بازار خودرویی کشور از آن خود کنیم.

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا