مکمل بنزین
گوناگونخبر

انتشار تصاویر جاسوسی فیس‌لیفت نیسان مورانو با چراغ‌های جدید

به تازگی تصاویر جدیدی از فیس‌لیفت نیسان مورانو با چراغ‌های جدید در خبرگزاریها پخش شده است که حاکی از رونمایی این کراس‌اوور جذاب تا پایان سال جاری خواهد بود. در این تصاویر منتشر شده فیس‌لیفت جدید ظاهری تیزتر پیدا کرده و جذاب‌تر از مدل‌های قبلی به نظر می‌آید.

از این تصاویر به راحتی می‌توان فهمید به چراغ‌های جلویی دو ردیف LED روز روشن اضافه شده که به مرکز توری جلوی خودرو کشیده شده‌اند و تداعی کننده چشم‌های ژاپنی‌ها هستند. به نظر می‌رسد که سپر جلویی نیسان مورانو به طور کامل تغییر پیدا کند و خطوط زاویه‌داری داشته باشد و حتی شاید در نسخه نهایی نیز این ویژگی برجسته‌تر هم شود. به علاوه بعضی از کارشناسان اعلام کرده‌اند که در پایان سپر جلو نیز چراغ‌های مه شکن گذاشته می‌شود که در حال حاضر در این تصاویر قابل مشاهده نیستند.

در عقب خودرو نیز بخشی از چراغ‌های پشتی پوشانده شده‌اند که نشان از تغییر این بخش از فیس‌لیفت نیسان مورانو دارد و به احتمال زیاد چراغ‌های عقب کشیده‌تر و قرمز خواهند بود و بخش بیشتری را پوشش خواهند داد.

در حال حاضر نیسان مورانوی مدل ۲۰۱۵ وجود دارد که با این تصاویر منتشر شده می‌توان گفت مدل جدید تغییرات زیادی نسبت به آن دارد؛ برای مثال طراحی سقف شناور و عمیق، توری مشبک V شکل از تغییرات اساسی ظاهری خواهند بود. به احتمال زیاد مدل ۲۰۱۸ نیسان مورانو مجهز به سیستم اتوماتیک ترمز اضطراری، سیستم هشدار برخورد با موانع از جلو، سیستم تشخیص هشدار نقاط کور، هشدار ترافیک بخش عقبی و دیگر تکنولوژیهای به‌روز را خواهد داشت. در حال حاضر تریم‌های SL و SV دارای کروز کنترل تطبیقی نیز هستند و به احتمال خیلی زیاد این کمپانی کنسول مرکزی خودروی جدید را به‌روزرسانی خواهد کرد.

مدل موجود نیسان مورانو در بازار مجهز به پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری با قدرت خروجی ۲۶۰ اسب‌ بخار و حداکثر گشتاور ۲۴۰ پوند فوت است و در دو نسخه چهار چرخ محرک یا محور چرخ‌های جلو به فروش می‌رسد. شاید با کوچک کردن ساخت پیشرانه‌ها در کارخانه نیسان نسخه فیس‌لیفت نیسان مورانو تنها با پیشرانه جدید ۴ سیلندری راهی بازار شود. نظر شما درباره فیس‌لیفت نیسان مورانو جدید چیست؟

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا