مکمل بنزین
گوناگونخبر

عرضه هیوندای توسان اسپرت با یک پیشرانه قدرتمندتر

قدرت پیشرانه هیوندای توسان اسپرت کمی افزایش خواهد یافت. این خودرو از یک پیشرانه چهار سیلندر 2.4 لیتری با توان 181 اسب‌بخار و 237 نیوتن‌متر گشتاور استفاده خواهد کرد. هیوندای توسان اسپرت برای انتقال قدرت پیشرانه مذکور به چرخ‌های خود، از توان یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک بهره می‌برد.

پیشرانه مدل اسپرت هیوندای توسان نسبت به مدل معمولی آن کمی قدرتمند تر است. مدل معمولی توسان از یک پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر با توان 175 اسب‌بخار و 264 نیوتن‌متر گشتاور استفاده کرده و برای انتقال قدرت خود به چرخ‌ها از یک گیربکس دوکلاچ هفت سرعته بهره می‌برد.

مدل اسپرت توسان را می‌توان با سفارش مدل‌های SEL و SEL Plus در اختیار داشت. این مدل امکاناتی مانند رینگ‌های 19 اینچی، هشدار ترافیک، سیستم تهویه اتوماتیک دوگانه، هشدار نقاط کور، گرمکن صندلی‌ها و… را داراست.

قیمت هیوندای توسان اسپرت در مدل پایه 25150 دلار بوده و با پرداخت 980 دلار می‌توان wheel-drive را به آن افزود. همچنین نسخه دو دیفرانسیل توسان را می‌توان با مبلغ 26550 دلار خریداری کرد و علاوه بر سایر امکانات مدل معمولی هیوندای توسان، از شیشه جلو ضد آب استفاده کرد.

به گفته مسئولان هیوندای نسخه جدید توسان در سال 2018 وارد بازار جهانی خواهد شد؛ اما برای رانندگی با مدل جدید و قدرتمندتر این خودرو باید تا سال 2019 انتظار کشید. هیوندای در حال حاضر قصد دارد که چندین مدل از محصولات بروز شده خود را در نمایشگاه خودروی نیویورک معرفی کند. بنابراین انتظار می‌رود که چراغ‌ها، جلو پنجره و… برخی از محصولات هیوندای بهبود یافته و در تابستان امسال شاهد عرضه آنها در بازار ایالات‌متحده آمریکا باشیم.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا