مکمل بنزین
گوناگونخبر

انقلابی عظیم در طراحی داخلی فولکس‌واگن توارگ ۲۰۱۹

در چندین هفته گذشته تیزرها و رندرهای بسیار زیادی از فولکس‌واگن توارگ ۲۰۱۹ در فضای مجازی منتشر شد ولی به تازگی مسئولان فولکس‌واگن تیزر ویدئوی از این شاسی‌بلند محبوب منتشر کرده‌اند که به بسیاری از سوالات علاقه‌مندان به این خودرو جواب می‌دهد.

در این کلیپ ویدئوی، مدیر طراحی فولکس‌واگن، کلاوس بیشوف،‌ اعلام می‌کند که سومین نسل از این مدل ویژگی‌های بارز و برجسته‌ای دارد برای مثال چراغ‌های LED منحصر به فرد ماتریسی و شبکه‌ای در جلو و عقب خودرو تعبیه شده‌اند که متفاوت از هر خودروی موجود در بازار جهانی است. در ادامه تماشاگران می‌توانند چهره عضلانی، اسپرت و در عین حال ظریف آن را با چرخ‌های بزرگ ببینند. آقای بیشوف در ادامه صحبت‌هایش می‌گوید نسل جدید توارگ شیک‌، جذاب‌تر و خلاقانه طراحی شده و عقب خودروی فولکس‌واگن توارگ بسیار متفاوت و زیباتر از مدل‌های قبلی خواهد بود.

تا به امروز جزئیات زیادی درباره داخل کابین این شاسی‌بلند منتشر نشده ولی به نظر می‌رسد انقلاب عظیمی در طراحی داخلی توارگ اتفاق بیافتد که شامل نمایشگرهای ۱۲ و ۱۵ اینچی نصب شده به همراه نمایشگر عریض ۲۳ اینچی که تمام داشبورد جلوی خودرو را پوشش می‌دهد، باشد. در توضیحات مدیر طراحی فولکس‌واگن می‌توان استنباط کرد که تنظیمات نمایشگرهای موجود در داخل کابین براساس ترجیحات و علائق رانندگان قابل تنظیم هستند. به علاوه نمایشگرهای تعبیه شده، داخل فولکس‌واگن توارگ تریم‌های چوبی و آلومینیومی به کار گرفته شده است.

این شاسی‌بلند به احتمال زیاد مجهز به پیشرانه‌های بنزینی و دیزلی ۶ سیلندری با گنجایش ۳.۰ لیتر خواهد بود که نسخه بنزینی آن توان خروجی ۳۳۵ اسب بخار و نسخه دیزلی آن ۲۲۸ الی ۲۸۲ اسب بخار قدرت خروجی خواهند داشت. همچنین می‌توان انتظار نسخه‌های هیبریدی و نسخه با پیشرانه ۸ سیلندر دیزلی را داشت. سیستم توزیع نیرو شاسی‌بلند فولکس‌واگن توارگ بر روی محور عقب خواهد بود که باعث دو چندان شدن هندلینگ و سرعت آن در جاده‌ها می‌شود. برای خبرهای بیشتر از محصولات فولکس‌واگن توارگ ۲۰۱۹ و دیگر محصولات این کارخانه آلمانی همراه چرخان باشید.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا