مکمل بنزین
گوناگونخبر

جیلی یک کانسپت جدید و خاص را معرفی کرد

کمپانی جیلی، در نظر دارد تا برای تبدیل شدن به یک مدعی جدی در بازار خودرو، مدل‌های بیشتری را وارد بازارهای جهانی سازد. یکی از جدیدترین کانسپت‌های این کمپانی چینی، کانسپت سری معروف Emgrand است که اوایل امسال در شانگهای رونمایی شد.

Subaru-And-Toyota-Will-Team-Up-For-Next-Gen-Sports-Car-2

رسانه‌های چینی اعلام کردند که این خودرو بازار را به شدت تکان داده و در آینده‌ای نزدیک به یکی از پرفروش‌ترین محصولات تبدیل خواهد شد. این خودرو ظاهری شبیه به یک مدل استیشن اسپرت دارد.

تصویری که می‌بینید در وب‌سایت چینی Shuoke به اشتراک گذاشته شده است؛ اگرچه هنوز به طور رسمی توسط این کمپانی تایید نگردیده است. این تصویر توسط یک هنرمند چینی به نام Sugarchow با کمک نرم افزار فتوشاپ تهیه شده است! البته این طرح بر اساس نسخه سدان این خودرو کشیده شده است.

geely-shooting-brake-concept-2

جیلی رسما اعلام کرده است که در نظر تا وارد بازار خودروهای هیبریدی شود. با این که خودروی مورد نظر هنوز به فرم و طرح نهایی نرسیده است، اما می‌تواند از یک موتور 1.3 لیتری و 1.5 لیتری هیبریدی 4 سیلندر، همراه با فناوری سوخت بنزینی بهره گیرد.

به نظر می‌رسد که این کانسپت، در نمایشگاه خودروی گوانگ ژو 2015 که اواخر ماه جاری میلادی برگزار می‌شود، معرفی گردد. این موضوع هنوز به طور رسمی توسط جیلی تایید نشده است.

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا