مکمل بنزین
خبرداخلی

جهانگیری از هیوندای اکسنت جدید کرمان موتور رونمایی کرد

به گزارش چرخان، در حالیکه چند هفته پیش همایش بزرگ صنعت خودرو در کشورمان برگزار شد و بسیاری از برندهای معتبر خودروسازی دنیا در آن حضور داشتند، شرکتهای خودروساز داخلی توانستند توافقات خوبی با شرکت‌های بزرگ داشته باشند و قول حضور آنها و سرمایه‌گذاری در بخش خودروی کشور را گرفتند که یکی از محصولات این توافقات جدید، رونمایی از هیوندای اکسنت جدید کرمان موتور بود که توسط معاون اول رئیس‌جمهور انجام شد.

روز گذشته اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور کشورمان با حضور در محل کارخانه کرمان‌ موتور از هیوندای اکسنت جدید این شرکت رونمایی کرد و از پیشرفت‌های این شرکت در زمینه داخلی‌سازی خودروهای خارجی بازدید نمود. از دیگر برنامه‌هایی که مسئولین کرمان‌ موتور برای حضور جهانگیری در این شرکت تدارک دیده بودند، می‌توان به بازدید از خط تولید هیوندای النترا، اکسنت و …. اشاره کرد.

گفتنی است که کرمان موتور توانسته موافق اولیه شرکت هیوندای را برای سرمایه‌گذاری هر چه بیشتر در ایران جلب کرده و طبق خبرهای منتشر شده از این شرکت، در سال‌های آتی و در صورت عدم ایجاد مشکل در روابط تجاری ایران، شرکت هیوندای کشورمان را مبدا صادرات محصولات خود به بعضی از کشورها خواهد نمود که در صورت اجرایی شدن آن می‌تواند تولیدات هر چه بیشتر و بهتر هیوندای در کشورمان را به همراه داشته باشد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا