مکمل بنزین
بازارچه

گزارش قیمت خودروهای خارجی در بازار تهران ( 7 فروردین 97 )

به گزارش چرخان، بازار خودروهای خارجی در سال 96 یکی از بدترین سال‌ها را پشت سر گذاشت که به دلایل مختلف نوسانات زیادی بر آن وارد شد که از جمله دلایل این اتفاق، افزایش تعرفه واردات خودروهای خارجی بود که باعث شد بعضی از خودروها تا 100 میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه نمایند. همچنین افزایش نرخ دلار از حوالی 3700 تومان به 4800 تومان، باعث شد بسیاری از خودروهای خارجی توسط شرکت‌های واردکننده شامل گرانی چندباره شوند.

در ادامه گزارش قیمت خودروهای خارجی که اغلب مدل 2018 هستند، تقدیم نگاه شما عزیزان می‌شود که اولین گزارش قیمتی سال 97 در چرخان است که امیدواریم مورد استفاده شما واقع شود.

خودرو کم‌مصرف

اولین خودرو مورد بررسی ما در این گزارش قیمتی هیوندای سوناتا است که در مدل 2017 با قیمت 225 میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد. این خودرو نسبت به بازار اسفند ماه تغییر قیمتی نداشته و با همان قیمت مورد معامله قرار می‌گیرد.

از محصولات شرکت رنو که توسط نگین خودرو به بازار عرضه می‌شود، رنو تلیسمان با مدل 2018 با نقدینگی 264 میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد که شامل افزایش قیمت 3 میلیون تومانی شده است. رنو کولئوس نیز دومین محصول از نگین خودرو است که در بازار آزاد با قیمت 304 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. این خودرو نیز شامل افزایش قیمت 4 میلیون تومانی شده است.

ایمن‌ترین خودروها

تویوتا راو4 دیگر خودروی بازار از برند معتبر بین‌المللی است که با قیمت 345 میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد. این خودرو نیز شامل افزایش قیمت 5 میلیون تومانی شده است. نیسان جوک اسکای‌پک نیز بدون تغییر قیمت با نقدینگی 185 میلیون تومانی قابل خریداری است.

میتسوبیشی از دیگر برندهای موجود در بازار است که مدل میراژ آن در حال حاضر با قیمت 99 میلیون تومان و بدون تغییر نسبت به بازار قبل از عید معامله می‌شود. مدل لنسر نیز در حال حاضر با افزایش قیمت یک میلیون تومانی نسبت به قبل از عید با 181 میلیون تومان قابل خریداری است. خودروی بعدی از این برند که یکی از با کیفیت‌ترین خودروهای خارجی موجود در بازار محسوب می‌شود، مدل اوتلندر است که با قیمت 310 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

دو مدل از خودروهای دی‌اس نیز بدون تغییر نسبت به بازار قبل عید معامله می‌شوند. دی‌اس 5 با قیمت 301 میلیون تومان و دی‌اس 6 با قیمت 320 میلیون تومان توسط فروشندگان عرضه می‌شود.

سانگ‌یانگ تیوولی دیگر خودروی پرطرفدار بازار است که به دلیل طراحی زیبایی که دارد از حجم بالای خرید و فروش برخوردار بوده و در حال حاضر با افزایش قیمت 5 میلیون تومانی نسبت به بازار اسفند ماه، در حال حاضر با قیمت 148 میلیون تومان قابل خریداری است.

دو محصول با کیفیت فولکس‌واگن نیز مشمول افزایش قیمت 3 تا 5 میلیون تومانی شده‌اند که فولکس‌واگن پاسات در حال حاضر با قیمت 309 میلیون تومان و فولکس‌واگن تیگوان 360 میلیون تومان قیمت خورده است.

 

قیمت خودروهای خارجی 7 فروردین 97

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا