Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

لیست قیمت خودروهای داخلی (ایران‌خودرو و سایپا) در بازار تهران (نوروز 97)

به گزارش چرخان، در حالیکه بازار خودروی کشور در حالت نیمه فعال قرار دارد و بسیاری از فروشندگان آن در تعطیلات هستند، اما خرید و فروش و معامله در این بازار انجام می‌شود و نوسان قیمتی جالبی در این هفته برای خودروهای داخلی وجود داشته است. در ادامه به بررسی قیمت خودروهای پرمعامله در این هفته می‌پردازیم که در آخرین روز هفته، شاهد کاهش قیمت عجیب در محصولات سایپا و افزایش قیمت در محصولات ایران‌خودرو بودیم.

در حالیکه در روزهای گذشته شاهد ثبات قیمتی در محصولات ایران‌خودرو بودیم اتفاق جالبی در محصولات این شرکت در بازار تهران رخ داد که خودروهای این شرکت مشمول افزایش قیمت اندکی شدند. اولین خودرو از این شرکت پژو 206 تیپ دو است که نسبت به روزهای گذشته، افزایش قیمت حدود 300 هزار تومانی را تجربه کرده است و در حال حاضر با قیمت 36 میلیون و سیصد هزار تومان معامله می‌شود.

دیگر خودروی پرفروش این شرکت یعنی پژو 405 جی‌ال‌ایکس در حال حاضر با افزایش قیمت 200 هزار تومانی نسبت به دو روز گذشته، با نقدینگی 33 میلیون و 900 هزار تومان قابل خریداری است. پژو پارس در مدل ساده نیز تغییر خاصی را نداشته و با قیمت 41 میلیون و 400 هزار تومان در بازار تهران مورد معامله قرار می‌گیرد.

رانا LX

اما یکی از خودروهای این شرکت که بر خلاف سایر خودروها عمل کرده و نسبت به روزهای گذشته دچار کاهش قیمت شده است، خودروی رانا در مدل ال‌ایکس است که با کاهش 100 هزار تومانی قیمت، در حال حاضر با قیمت 32 میلیون و صد هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

سمند ال‌ایکس با موتور EF7 نیز که جزو 3 محصول پرفروش ایران‌خودرو محسوب می‌شود با افزایش قیمت 200 هزار تومانی در حال حاضر با قیمت 36 میلیون تومان توسط فروشندگان به بازار عرضه می‌شود. کارشناسان می‌گویند دلیل افزایش قیمت محصولات ایران‌خودرو، مناسب بودن محصولات این شرکت برای مسافرت‌های نوروزی است که باعث افزایش تقاضا و به تبع آن افزایش قیمت شده است.

سایپا خودروهای داخلی

از محصولات شرکت سایپا نیز می‌توان به خانواده ایکس 100 این شرکت اشاره کرد که سایپا 111 که سوگلی محصولات این خانواده است با کاهش حدود یک میلیون تومانی در بازار مواجه شده است و در حال حاضر با قیمت 23 میلیون و 500 هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

سایپا 131 که پرفروش‌ترین خودروی کشور لقب گرفته است با کاهش قیمت 500 هزار تومانی مواجه شده و با نقدینگی 21 میلیون و 500 هزار تومان قابل خریداری است. سایپا 132 نیز با کاهش قیمت صد هزار تومانی با قیمت 20 میلیون و 900 هزار تومان در بازار عرضه می‌شود.

سایپا خودروهای صفر

از دیگر محصولات شرکت سایپا در بازار خودروهای داخلی می‌توان به خانواده تیبا اشاره کرد که در مدل صندوقدار با قیمت 26 میلیون و پانصد هزار تومانی مورد معامله قرار می‌گیرد. تیبا هاچ‌بک نیز در حال حاضر با کاهش قیمت 200 هزار تومانی مواجه شده و 27 میلیون و 500 هزار تومانی قیمت خورده است.

کوئیک، خودروی پرحاشیه سایپا در بازار خودروهای داخلی نیز در حال حاضر با قیمت 46 میلیون و پانصد هزار تومان در بازار آزاد تهران خرید و فروش می‌شود که افزایش قیمت 300 هزار تومانی را نشان می‌دهد.

 

لیست قیمت خودروهای داخلی 9 فروردین 97

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.